Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10694 ۱۳۹۹/۰۵/۲۶   ۱۹:۴۳:۱۹

معاون وزیر آموزش و پرورش در ارومیه خبر داد
آمادگى کامل آموزش و پرورش براى آغاز سال تحصیلى جدید

 

معاون پرورشى و فرهنگى وزیر آموزش و پرورش از آمادگى کامل آموزش و پرورش براى آغاز سال تحصیلى جدید با یک برنامه ریزى انعطاف پذیر و قابل تغییر در شرایط مختلف، خبر داد.

به گزارش نای قلم، علیرضا کاظمى در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: پروتکل‌های بهداشتی در هر سه وضعیت سفید، زرد و قرمز باید رعایت شود.

وی افزود: مجموعه آموزش و پرورش از همان روزهاى ابتدایى شیوع بیمارى کرونا در زمستان سال گذشته و تعطیلى اجبارى مدارس با یک شرایط خاص، سال تحصیلى اخیر را به پایان رسانید اما براى سال تحصیلى پیشِ رو یک برنامه ریزى منعطف و قابل تغییر در شرایط مختلف تبیین شده با آمادگی کامل آماده آغاز سال تحصیلى جدید هستیم.

معاون پرورشى و فرهنگى وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: سطح تعاملات وزارتخانه با استان ها بسیار توسعه پیدا کرده و جلسات ویدیو کنفرانس با استان ها و حتى شهرستان ها موجب این تعامل بوده اما حضور فیزیکى و بازدید هاى میدانى قطعاً تأثیرگزارى خاص خود را دارد که در دستور کار معاونان و مشاوران وزیر آموزش و پرورش پیش از آغاز سال تحصیلى قرار دارد.

وى به توصیه ها و سفارش هاى خداوند در قرآن کریم براى ایجاد و حفظ آرامش در انسان نیز اشاره کرد و گفت: قرآن کریم "ذکر" را ریشه آرامش در زندگى دنیوى بیان کرده و نماز را هم بالاترین مرتبه ذکر قرار داده و در مقابل ترک این اعمال و غفلت از آن ها موجب سخت شدن زندگى دنیوى و اخروى خواهد شد.

معاون وزیر ادامه داد: آمادگی آموزش و پرورش از یک سو و آمادگی خانواده ها و دانش آموزان از سوی دیگر برای بازگشایی مدارس در شرایط خاص کنونی ضروریست.

کاظمی ادامه داد: تهیه مقدمات سخت افزاری، نرم افزاری و اطلاع رسانی شفاف در راستای تحقق اهداف پروژه مهر راه‌گشاست.

وی با بیان اینکه تضمین سلامت دانش آموزان به هر شکل ممکن اولویت آموزش و پرورش است؛ گفت: باید بیش از پیش در راستای ورود ابزار فناوری‌های نوین به حوزه آموزش و پرورش تلاش کنیم.

معاون پرورشى و فرهنگى وزیر آموزش و پرورش افزود: استفاده از مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه بستر صدا و سیما و خانواده ها در فرآیند آموزش نباید مغفول بماند.

وی خاطرنشان کرد: برای ارتقای کیفیت آموزش در شرایط کنونی، باید اطلس پوشش تحصیلی مدرسه ای توسط مدیران مدارس ترسیم شود.

کاظمی بیان کرد: انعطاف در برنامه های آموزشی نیازمند تدوین سه برنامه توسط مدیر مدرسه در وضعیت‌های مختلف اعم از سفید، زرد و قرمز باشد.

وی با بیان اینکه نیازمند پیوست رسانه ای قوی جهت جلب اعتماد جامعه مخاطب آموزش و پرورش هستیم؛ گفت: استان آذربایجان غربی جزو استان های برتر در تولید محتوای پرورشی می باشد که شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا