اخبار
کد خبر : 1068 ۱۳۹۴/۰۹/۰۲   

تجهیز راهدارخانه های آذربایجان غربی ضروری است

* براي عبور از شرايط بحراني فصل زمستان، به تعامل سازمان ها نيازمنديم

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی با توجه به فرا رسیدن فصل سرما بر تجهیز راهدارخانه های آذربایجان غربی تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، علی اسلام‌نور امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی اجرای طرح زمستانی حمل و نقل جاده‌ای در استان اظهار کرد: بازبینی امکانات زمستانی و راهدارخانه ها، عدم صدور وضعیت برای ناوگان مسافربری و باربری فاقد معاینه فنی، اطلاع رسانی به موقع وضعیت هواشناسی، توزیع مناسب گشت های هلال احمر و پلیس راه در مواقع بارش برف از مهمترین اقدامات برای جلوگیری از حوادث احتمالی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر تجهیز راهدارخانه‌های آذربایجان‌ غربی به سیستم گرمایشی، ذخیره‌سازی نمک، ماسه و جیره غذایی خشک و کنسرو به میزان کافی در انبارها تاکید کرد.

اسلام نور متذكر شد: براي مديريت خوب و بهينه راهداري زمستانه و عبور از شرايط بحراني فصل زمستان، به تعامل بيش از پيش سازمان ها نيازمند هستيم.

مدیرحمل و نقل و ترافیک آذربایجان غربی هم در این جلسه گفت: براساس آمار پزشکی قانونی امسال در هفت ماهه گذشته 235 نفر براثرحوادث رانندگی در جاده های استان جان باخته اند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 287 نفر بود.

پیمان آرامون افزود: درحوزه درون شهری نیز امسال با کاهش 14.6 درصدی مجموع جان باختگان حوادث رانندگی از 86 نفر در سال گذشته به 75 نفر کاهش یافته که اهداف دولت در برنامه توسعه نیز تامین شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا