Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10668 ۱۳۹۹/۰۵/۲۲   ۱۵:۲۲:۵۲

معاون استاندار متذکر شد
ساخت‌وسازهای غیرمجاز؛ آفتی به جان شهرها

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: بیش از ۴۰۰ پرونده قضایی برای مبارزه با ساخت و سازهای غیر قانونی در سطح استان در حال پیگیری است.

به گزارش نای قلم، آیدین رحمانی رضائیه در جلسه اجرای قانون حفظ کاربری اراضی اظهار کرد: متأسفانه پیگیری برخی پرونده‌ها بیش از دو سال به طول می‌انجامد و همین فرآیند طولانی سبب شده تا عده زیادی به قانون‌شکنی اهتمام بورزند.

وی افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز آفتی است که جای‌جای منطقه و در نهایت کشورمان را تهدید می‌کند.

رحمانی با بیان اینکه سودجویان در این مسئله توجهی به ماهیت اراضی ندارند، خاطرنشان کرد: بروکراسی‌های اداری سبب شده دلالان در این زمینه جولان دهند که در نهایت سبب سلب اعتماد مردم نسبت به دستگاه‌های اجرایی و کارآیی آن‌ها می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی عنوان کرد: تغییر کاربری در داخل املاک باغی و روستایی یکی دیگر از مشکلاتی است که با آن روبرو هستیم به نوعی که ورود به چنین مناطقی نیازمند کمک دستگاه قضایی به دستگاه‌های اجرایی است.

وی یادآور شد: مسئولان و دستگاه‌های مربوطه باید توجه داشته باشند تا در حین ساخت و سازها به موضوع ورود کنند تا در آینده مشکلات عدیده‌ای ایجاد نشود.

رحمانی همچنین به استفاده از توان و ظرفیت دولت و مجلس شورای اسلامی در مبارزه با این ساخت و سازها تاکید کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا