Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10666 ۱۳۹۹/۰۵/۲۲   ۱۵:۱۱:۳۵

رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان:
روند حمایت از سرمایه گذاری مطلوب نیست

 

رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی گفت: متاسفانه روند حمایت از سرمایه گذاری در دستگاه های اجرائی با وجود قوانین حمایتی و تاکیدات لازم مطلوب نیست.

به گزارش نای قلم، محمدمهدی شهریاری در نهمین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری از استعلامات موازی و تعلل برخی دستگاه های اجرائی در صدور مجوزهای لازم برای سرمایه گذاری انتقاد کرد.

وی افزود: بسیاری از افرادی که مشتاق سرمایه گذاری در استان هستند به دلیل مشکلات موجود از جمله استعلام های موازی و تعلل در صدور مجوزهای لازم از ادامه کار منصرف می شوند.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه کاهش فقر، آسیب های اجتماعی، تامین رفاه و دستیابی به توسعه پایدار در گرو جذب سرمایه گذاری است، ادامه داد: انتظار می رود مدیران نسبت به حمایت و روانسازی جذب سرمایه گذاری در چارچوب قوانین اقدام ویژه داشته باشند.

شهریاری گفت: پاسخ دستگاه های اجرایی به استعلام های سرمایه گذاری نباید بیش از زمان تعیین شده باشد و درصورت تخطی از این مورد با دستگاه مربوطه برخورد خواهد شد.

رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با اشاره به رشد ۲۰۰ درصدی جذب سرمایه گذاری در سال گذشته، کاهش نرخ تورم، رتبه نخست بهبود فضای کسب و کار و کاهش نرخ بیکاری تصریح کرد: تقویت این روند در گرو تلاش جهادی مدیران مربوطه است، این قابل قبول نیست که در سال سخت مالی از جذب سرمایه گذاری غفلت شود.

شهریاری ادامه داد: مدیران مراقب افرادی هم باشند که به بهانه سرمایه گذاری اراضی و منابع مالی را چپاول می کنند، لذا بررسی اهلیت مالی و فنی سرمایه گذاران باید به صورت جدی پیگیری شود اما این امر نباید بهانه ای برای تعلل در حمایت از سرمایه گذاران واقعی شود.

وی در ادامه بر ضرورت سرعت بخشی سیستم بانکی در پرداخت تسهیلات حمایت از رونق تولید، واحدهای آسیب دیده از کرونا و بند الف تبصره ۱۸ تاکید کرد.

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا