اخبار
کد خبر : 10665 ۱۳۹۹/۰۵/۲۱   ۱۹:۰۱:۵۸

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان:
اجرای پویش ملی "آماده‌باش" در آذربایجان‌ غربی

 

رییس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی گفت: پویش ملی "آماده‌باش" در استان همزمان با سراسر کشور كه از 13 مرداد ماه آغاز شده است، اجرا می شود.

به گزارش نای قلم، محمود اشتری در جلسه هماهنگي و برنامه ريزي سازمان فرهنگي، اجتماعي، ورزشي شهرداري اروميه با هيات ورزش هاي همگاني استان، اظهار کرد: پویش ملی آماده‌باش، برنامه جدید فدراسیون ورزش‌های همگانی برای ورزش کردن مردم در روزهای کرونایی است که از این هفته به صورت کشوری اجرایی می شود.

وی افزود: هدف اصلی این پویش مبارزه با کم‌تحرکی و رعایت فاصله اجتماعی، ایجاد شور و نشاط و پویایی خانواده‌ها و آگاهی بخشی، تحریک و ترغیب شهروندان به ورزش‌کردن در ایام شیوع بیماری کروناست.

اشتري ادامه داد: تهيه و تدوين فيلم هاي آموزشي از كميته هاي زير مجموعه، برگزاري مسابقات مجازي مختلف از جمله اقدامات هيات همگاني استان در این راستا هستند.

وی اظهار امیدواری کرد با مساعدت سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري اروميه بتوانيم در راستای اطلاع رسانی شهروندان با تهیه و نصب بنر گام های موثری برداریم.

اشتری همچنین از برگزاری طرح آواي همسايگي براي ساكنان آپارتمان ها، ورزش صبحگاهي و عصرگاهي در پارك های سطح شهر خبر داد.

قائم مقام سازمان فرهنگي، اجتماعي، ورزشي شهرداري اروميه و دبير هيات ورزش هاي همگاني استان هم در این نشست ضمن استقبال از طرح و ايده ها براي انجام هرگونه فعاليت ورزشی  و به چالش كشيدن مردم در ايام كرونا، گفت: با توجه به حساسيت هاي موجود در جامعه براي انجام هرگونه فعاليت ورزشی دريافت مجوز از سازمان و نهادهای مربوطه لازم و اجباري است.

مصطفي ميلاني اضافه کرد: پس از اخذ مجوز مي توان با رعايت پروتكل هاي بهداشتي در سطح شهر براي مردم برنامه های متنوع ورزشی همگانی برگزار کرد.

وی با دعوت از مسئولان و مردم خواست كه به پويش آماده‌باش بپيوندند .

معاون ورزشی سازمان فرهنگي، اجتماعي، ورزشي شهرداري اروميه با بیان این که با توجه به شرایط فعلی جامعه می توان با بهرمندی از ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیما  و همچنین كمك و همكاري هيات ورزش هاي همگاني استان بستر مناسبی را فراهم کنیم، گفت: برای اجرای این طرح مطالعات و برنامه ريزي هاي اوليه براي انجام حركات مناسب ورزشي در فضاي باز با تعداد نفرات كم و مربيان حرفه اي صورت گرفته است.

محمدعلی نوری ادامه داد: درصدد آن هستیم كه پس از پايان كار و تهيه ويژه برنامه ورزش در خانه در دوران كرونا فيلم هاي مربوطه براي پخش در صدا و سيما و نيز فضاي مجازي در اختيار آحاد مردم قرار بگيرند .

 انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا