Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10661 ۱۳۹۹/۰۵/۲۱   ۱۷:۲۹:۲۶

در واکنش به تجمع پرستاران جلوی استانداری عنوان شد؛
اضافه کاری پرستاران و نیروهای بهداشتی شرکتی به روز است

 

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی پس از تجمع نیروهای شرکتی شاغل در حوزه بهداشت و درمان مقابل استانداری واکنش نشان داد.

به گزارش نای قلم، سیداکبر موسوی در گفتگویی اظهار کرد: اضافه کاری پرستاران و نیروهای بهداشتی شرکتی به روز بوده و در آخرین پرداختی همراه با حقوق تیرماه اضافه کاری تیرماه نیز پرداخت شده است ضمن اینکه تمام پرستاران رسمی، پیمانی و قراردادی دانشگاه فعلا اضافه کاری اسفند ۹۸ را دریافت کرده اند .

وی افزود: در مورد کارانه، اگر دانشگاه همزمان با حقوق پرداختی کارانه داشته باشد همانند سایر پرسنل کارانه نیز به نیروهای شرکتی پرداخت می شود ولی اگر دانشگاه در وسط ماه کارانه پرداخت کند به دلیل اینکه تامین اجتماعی ماهانه فقط یک فایل از شرکت ها را قبول می کند و بعد از پرداخت حقوق هیچ فایلی تا حقوق ماه بعد قبول نمی کند، کارانه مربوطه در حقوق بعدی جبران می شود و تاخیر در پرداختی کارانه نیروهای شرکتی  مشابه تاخیر کارانه سایر پرسنل است .

موسوی درخصوص قراردادهای ۸۹ روزه نیز گفت: دانشگاه به استناد بند ده از مصوبات پنجمین ستاد ملی کرونا، از بین حدود یک هزار و 200 ثبت نام کننده در رشته های مختلف، با توجه به اعلام نیاز از طرف بیمارستان ها ۱۵۲ نفر را در رشته گروه پرستاری، فوریت های پزشکی، علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی و.... به صورت قرارداد ساعتی ۸۹ روزه به کارگیری کرده است و با توجه به بند ۷ از مصوبات دومین اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور امکان تمدید قرارداد آنان فراهم شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا