اخبار
کد خبر : 10659 ۱۳۹۹/۰۵/۲۱   ۱۷:۱۰:۱۵

در چهار ماهه امسال؛
77 فقره پرونده تخلف صنفی در آذربایجان غربی تشکیل شد

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی از تشکیل 77 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از شش میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش نای قلم، علیرضا محمودی در گفتگویی اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال در راستای مبارزه با کالای قاچاق در استان سه هزار و 49 مورد بازرسی انجام شد که پرونده ها بعد از تکمیل جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد.

محمودی تصریح کرد: در راستای پایش و جلوگیری از اتکار و تخلفات احتمالی در حوزه سلامت به ویژه در زمان شیوع کرونا ویروس در استان از اول اسفند ماه سال گذشته تا پایان تیر ماه سال جاری سه هزار و 263 مورد بازرسی انجام شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: بازرسی های انجام شده در حوزه سلامت منجر به تشکیل 147 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از چهار میلیارد و 720 میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

وی افزود: طی اجرای گشت با اکیپ مشترک با پلیس آگاهی استان همچنین هفت هزار و 427 گالن روغن موتور 4 و 20 لیتری به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال کشف و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

محمودی خاطرنشان کرد: ستاد خبری سازمان به صورت شبانه روزی با سامانه 124 به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری آماده دریافت هرگونه شکایات، نظرات و گزارش های مردمی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا