اخبار
کد خبر : 10658 ۱۳۹۹/۰۵/۲۱   ۱۰:۲۷:۱۵

مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی خبر داد؛
اختصاص باجه مجزا برای افراد بالای 60 سال در دفاتر پیشخوان

 

مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات آذربایجان غربی از اختصاص باجه مجزا برای افراد بالای 60 سال و ارائه خدمات به این افراد بدون نوبت در دفاتر پیشخوان خبر داد.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی نژاد در دوازدهمین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مخاطره آمیز بودن ویروس کرونا برای افراد مسن تر ارائه خدمات برای افراد بالای 60 سال در دفاتر پیشخوان تسهیل می شود.

وی با اشاره به تاکید ستاد مبارزه با کرونای استان بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دفاتر پیشخوان عنوان کرد: بر اساس بررسی به عمل آمده توسط اعضای کارگروه عمده خدمات مورد نیاز افراد مسن در دفاتر پیشخوان، پرداخت قبوض و خدمات بانکی است، که مقرر شد با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونای استان برنامه ریزی دقیقی برای تجمیع و توزیع قبوض به مشترکین در مدت زمان خاص برای جلوگیری از تعدد مراجعات به دفاتر پیشخوان اقداماتی صورت پذیرد.

رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت با اشاره به طرح ارائه خدمات ویژه به افراد بالای ۶۰سال گفت: برای دسترسی آسان افراد بالای 60 سال به خدمات دفاتر پیشخوان در برخی از نقاط ضروری شهر با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان خدماتی که امکان ارائه آن وجود دارد، از طریق باجه پیشخوان دولت ارائه می شود.

در ادامه جلسه به درخواست های دفاتر در خصوص جابجایی و نقل و انتقال رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا