اخبار
کد خبر : 10655 ۱۳۹۹/۰۵/۲۰   ۱۸:۴۷:۴۱

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف 150 کيلوگرم تریاک در ارومیه

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف 150 کیلو گرم تریاک، خبر داد.

 به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگویی اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودرو سواری 206 قصد انتقال مواد مخدر از شرق کشور به داخل استان را دارد، موضوع در دستورکار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه  ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "کلانتری" موفق شدند خودرو مذکور را توقیف کنند افزود: در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه کلت کمری کشف شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به کشف 150 کیلوگرم تریاک در بازرسی از این خودرو خاطرنشان کرد:  متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

*۳۵ هزار عدد ماسک سه لایه قاچاق در بوکان کشف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین از کشف ۳۵ هزار و ۳۰۰ عدد ماسک سه لایه قاچاق در شهرستان بوکان خبر داد.

خرم نیا اظهار کرد: ۳۵ هزار و۳۰۰ عدد ماسک سه لایه قاچاق از دو دستگاه خودروی عبوری در محور سقز به بوکان توسط پلیس شهرستان بوکان به ارزش ۵۲۹ میلیون ریال کشف و در این زمینه دو نفر متهم شناسایی و دستگیر شد.

وی همچنین از کشف ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان ارومیه خبر داد و افزود: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ایست بازرسی شهید کلانتری ارومیه از یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ ۱۵۰ کیلو گرم مواد مخدر تریاک و یک قبضه اسلحه کلت کمری کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

خرم نیا با اشاره به افزایش قاچاق احشام در استان گفت: مأموران پاسگاه انتظامی کوپر حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور" پیرانشهر- سردشت" به ۶ دستگاه خودرو خاور ایسوزو، مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروها ۴۸۸ رأس گوسفند قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش احشام مکشوفه ۱۴ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه ۶ دستگاه خودرو خاور ایسوز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

* احشام قاچاق در پیرانشهر توقیف شدند

فرمانده انتظامی پیرانشهر از کشف 488 راس دام به ارزش 14میلیارد و 640 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسام صلاحی در گفتگویی اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامي "كوپر" حين گشت زني و كنترل خوردوهای عبوری در محور" پيرانشهر- سردشت" به شش دستگاه خودرو خاور ايسوزو، مشکوک شده و آنها را متوقف كردند.

وي با اشاره به اینکه در بازرسي از خودروها 488 راس گوسفند قاچاق كشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش احشام مکشوفه 14 میلیارد و 640 میلیون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي پیرانشهر تصریح کرد: در این رابطه شش دستگاه خودرو خاور ایسوز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

*دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۰ساعت در بوکان

فرمانده انتطامی بوکان از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۰ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سلمان حیدری در گفتگویی علت وانگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد.

وی افزود: با هوشیاری ماموران، قاتل در کمتر از ۲۰ ساعت در محل اختفاء خود دستگیر وتحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا