اخبار
کد خبر : 10647 ۱۳۹۹/۰۵/۲۰   ۱۵:۵۰:۴۵

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
نباید تفسیرهای شخصی در اجرای مراسم عزاداری تاثیر داشته باشد

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: نباید تفسیرهای شخصی در اجرای مراسم عزاداری تاثیر داشته باشد و همه مسئولان مربوطه باید متعهد به انجام این دستورالعمل ها باشند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در جلسه ستاد استانی محرم، کارگروه مراسم عزاداری اظهار کرد: دستورالعمل های بهداشتی مورد تاکید ستاد ملی کرونا معیار برگزاری برنامه عزاداری در ایام محرم و صفر است

وی با بیان اینکه باید سازوکارهای لازم و کارشناسی شده در این زمینه تبیین شود، افزود: در رابطه با برگزاری عزاداری در ایام تاسوعا و عاشورا نیز باید تدابیر لازم اتخاذ شود تا از افراط و تفریط در برگزاری این عزاداری اجتناب شود.

حجت الاسلام محمد داداش زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز در این جلسه با اشاره به ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی از سوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا گفت: هیات های مختلف عزاداری باید برای برگزاری مراسم از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ها مجوز لازم را اخذ کرده و متعهد به رعایت دستورالعمل های بهداشتی مذکور شوند.

همچنین در این جلسه اعضای حاضر در رابطه با برگزاری مراسم عزاداری ماه های محرم و صفر به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا