اخبار
کد خبر : 10646 ۱۳۹۹/۰۵/۱۹   ۱۷:۱۵:۵۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان:
دریافت هزینه ثبت نام در مدارس آذربایجان غربی ممنوع است

 

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: دریافت شهریه در هنگام ثبت نام درمدارس آذربایجان غربی ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش نای قلم، ابراهیم محمدی در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه بازرسی از فرآیند ثبت نام مدارس در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: در هنگام ثبت نام تنها هزینه کتاب و بیمه دریافت می شود و دریافت شهریه در هنگام ثبت نام ممنوع است.

 وی افزود: با توجه به تعطیلی مدارس در ایام ثبت نام و به منظور تسریع در فرآیند ثبت نام، افزایش روزهای ثبت نام در هفته به سه روز از طریق وزارت متبوع در حال پیگیری است.

محمدی، با تأکید بر لزوم آماده بودن محتوای آموزشی برای سالتحصیلی آینده در شرایط کرونا اضافه کرد: نقشه دسترسی دانش آموزان به آموزش در قالب تفاهم نامه با مناطق 24 گانه استان و به منظور استخراج روش های آموزش اعم از آموزش مجازی، حضوری و یا ارائه جزوات تدوین و عملیاتی می شود.

وی، با بیان اینکه فرآیند نقل و انتقال و سازماندهی معلمان پیش از آغاز سالتحصیلی باید به پایان برسد، اضافه کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در بازگشایی مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا