اخبار
کد خبر : 10644 ۱۳۹۹/۰۵/۱۹   ۱۷:۰۷:۵۲

سخنگوی وزارت بهداشت:
آذربایجان غربی در وضعیت هشدار قرار دارد

 

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: آذربایجان غربی در وضعیت هشدار قرار دارد در عین حال موارد ابتلا و بستری در برخی شهرستان های این استان از جمله اورمیه، خوی، سردشت و میاندوآب دارای شدت بیشتری است.

به گزارش نای قلم به نقل از ایلنا، سیماسادات لاری اظهار کرد: این استان شاهد خیز نسبتا متوسط در اسفندماه گذشته و خیز جدی تر در فروردین ماه سال جاری بود. از اواخر فروردین روند موارد ابتلا و بستری در این استان رو به کاهش رفت و اردیبهشت ماه به یک پایداری نسبی رسید.

وی متذکر شد: متاسفانه با وجود توصیه های بهداشتی، از خردادماه همسو با اغلب استان های کشور شاهد روند صعودی در موارد ابتلا و بستری در این استان بودیم، به طوری که در روزهای پایانی خرداد و اوایل تیر ماه تعداد موارد بستری و ابتلا به بیشترین میزان خود از زمان شیوع بیماری رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه از یک ماه گذشته با رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی توسط مردم، تلاش کادر بهداشت و درمان و ستاد استانی کرونا، شاهد یک روند کاهشی در موارد ابتلا به بیماری در این استان هستیم. هم اکنون سه شهرستان از این استان در وضعیت قرمز و چهار شهرستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا