اخبار
کد خبر : 10625 ۱۳۹۹/۰۵/۱۴   ۲۲:۳۱:۳۶

مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی متذکر شد؛
شرایط وخیم شرکت ها و استارت آپ های فعال در حوزه ICT

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی شرایط وخیم شرکت ها و استارت آپ های فعال در حوزه ICTرا متذکر شد.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی نژاد در دیدار با عضو هیات مدیره پست بانک درخواست کرد، از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های آسیب دیده از بحران کرونا بیشتر حمایت کنیم تا برای حفظ وضعیت موجود بتوانند این شرایط سخت را پشت سر بگذارند.

وی پست بانک را به عنوان بانک تخصصی حوزه ICT یادآور شد و افزود: در این شرایط سخت شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها از پست بانک انتظار مساعدت بیشتر از سایر بانک ها بعنوان بانک تخصصی حوزه فاوا دارند.

جلیلی نژاد به خدمات بانکی  قابل ارائه در دفاتر پیشخوان و ICT های روستایی اشاره کرد و گفت: الکترونیکی شدن تمام خدمات می تواند در جذب مشتری بیشتر برای پست بانک و ما را در رسیدن به اهداف خرده بانکداری در روستاها و نقاط کمتر برخورد نزدیکتر کند.

مدیر کل ارتباطات استان با اشاره به اسناد بالادستی اظهار کرد: افزایش دو هزار دفتر ICT روستایی از اهداف اسناد بالادستی در حوزه خرده بانکداری است که تا کنون تحقق نیافته است و علی رغم آن محدودیت هایی برای دفاتر پیشخوان و ICT روستایی اعمال شده است که باعث کاهش ارائه خدمات بانکی در روستا ها و مناطق کمتر برخوردار می شود.

وی در ادامه پیشنهاد سطح بندی دفاتر نسبت به درآمدزایی آنها برای اعمال محدودیت کرد که مورد استقبال عضو هیات مدیره پست بانک شد.

جلیلی نژاد در این دیدار خواستار اتصال 100 درصدی دفاتر ICT روستایی به ارائه خدمات بانکی با توجه به سیاست خرده بانکداری پست بانک شد طبق تاکید اسناد بالا دستی شد.

عضو هیات مدیره پست بانک با تقدیر از تعامل مدیران حوزه فاوای استان در رفع موانع و مشکلات عنوان کرد: تلاش هایی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها صورت گرفته است اما سعی می کنیم مساعدت های بیشتر در این خصوص اتفاق بیفتد.

اکبر کشاورزیان با استقبال از رفع مشکلات دفاتر پیشخوان و ICT روستایی در حوزه خرده بانکداری تصریح کرد: در اولین فرصت برای اصلاح سیستم و رفع موانع موجود برنامه ریزی می کنیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا