Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10620 ۱۳۹۹/۰۵/۱۴   ۲۱:۱۷:۱۶

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف آثار تاریخی و عتیقه در بوکان

 

فرمانده انتظامی شهرستان بوکان از کشف 81 قلم انواع آثار تاریخی خبر داد.

 به گزارش نای قلم، سرهنگ سلمان حیدری در گفتگویی اظهار داشت: تیم های عملیاتی پلیس حین گشت زنی خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان بوکان به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متوقف شده، 81 قلم انواع اشیای تاریخی از جمله زنگوله، سرنیزه، گوشواره، کاسه و سوزن که مربوط به دوران تاریخی مختلف است، کشف شد.

حیدری افزود: متهم یا متهمان قصد داشتند آثار تاریخی را در قالب مرسوله پستی انتقال دهندکه با هوشیاری ماموران از رسیدن به هدف خود بازماندند.

وی ادامه داد: آثار تاریخی کشف شده جهت اعلام نظر کارشناسی در خصوص قدمت تاریخی آثار با هماهنگی مرجع قضائی به سازمان میراث فرهنگی تحویل داده شد .

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بوکان در این رابطه یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو وانت پیکان نیز توقیف شد.

*کشف میلیاردی احشام قاچاق در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف 251 راس دام به ارزش 7 میلیارد و 500 میلیون ریال، خبر داد.

 به گزارش نای قلم، سرهنگ "حسن شیخ نژاد" اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی ایستگاه شهید محمدنژاد حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون 10 چرخ اتاقدار 2 طبقه مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون متوقف شده، 251 راس گوسفند قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان، ارزش آنها هفت میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب در پایان خاطرنشان کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و سه متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

*شناسایی سارق حرفه ای در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد از دستگیری سارق حرفه ای در مهاباد خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ برزو تجاری در گفتگویی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت و کیف‌قاپی اموال عابران در سطح شهرستان مهاباد موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام عملیات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی فردی با سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت و کیف‌قاپی شدند .

تجاری تصریح کرد: ضمن هماهنگی با مراجع قضایی متهم در عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی اموال سرقتی کشف شد .

او در ادامه اظهار داشت: متهم در بازجویی ها و تحقیقات پلیسی به عمل آمده به شش فقره سرقت و کیف قاپی اعتراف کرد که ارزش اموال مسروقه ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیسی و مراقبت از اموال خود از سوء استفاده افراد فرصت طلب جلوگیری کرده و در صورت مواجهه با چنین افرادی مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نام کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا