اخبار
کد خبر : 1062 ۱۳۹۴/۰۹/۰۱   

اراده دولت برگزاری انتخابات با حضور تمام سلایق است

* ستاد انتخابات استان در راستای صیانت از آرای مردم تلاش می کند

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلغات ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: اراده دولت تدبیر و امید بر برگزاری انتخابات پرشور با حضور تمام سلایق است.

به گزارش نای قلم، حسام شیرازه محبت امروز در نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلغات ستاد انتخابات آذربایجان غربی، اظهار کرد: کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم تلاش می کند و از تمام دستگاه های اجرایی استان نیز می خواهیم ظرفیت های تبلیغاتی خود را در اختیار کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان قرار دهند.

وی با اشاره بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص برگزای انتخابات در کشور ستاد انتخابات استان تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با مشکارکت حداکثری مردم به کار خواهد بست و در راستای صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس تلاش می کند.

شیرازه محبت با اشاره به وظایف کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان، افزود: برنامه ریزی و تدوین راهکارهای نوین تبلیغاتی به منظور جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، برنامه ریزی برای انجام مصاحبه های مطبوعاتی اعضای ستاد انتخابات استان، هماهنگی و تعامل با اصحاب رسانه و مطبوعات برای انعکاس صحیح و به موقع اخبار و برنامه ریزی و تدوین راهکارهای جدید و موثر تبلغاتی برای انتقال اهداف و پیامدهای ستاد انتخابات استان از جمله این وظایف است .

در ادامه این جلسه احکام اعضای کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان اهدا و اعضا در خصوص روند فعالیت های این کمیته بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا