اخبار
کد خبر : 10576 ۱۳۹۹/۰۵/۰۷   ۱۱:۳۸:۳۳

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی استان خبر داد
حکم 330 میلیارد تومانی تعزیرات برای خرید و فروش ارز قاچاق در آذربایجان غربی

 

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از جریمه 330 میلیاردی برای خرید و فروش ارز قاچاق در استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش نای قلم، سیدیاسر رایگانی در گفتگویی اظهار کرد: ماموران اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی با دریافت اخبار و اطلاعات در مورد خرید و فروش ارز در بازار ارومیه با اخذ دستور قضایی به محل اعزام و طی بازرسی مقدار 56 هزار دلار آمریکا و چهار هزار و 155 لیر ترکیه کشف و ضبط کردند.

وی افزود: با اعتراف متهم مبنی بر خرید و فروش ارز به همراه 2 تن از برادرانش، با دستور بازپرس پرونده نسبت به بررسی خطوط تلفن و شبکه مجازی ایشان اقدام و اطلاعات مربوط به تمامی معاملات و حواله ها دریافت شد.

رایگانی اظهار داشت: ابتدا این پرونده به شعبه سوم دادگاه انقلاب ارومیه ارجاع و شعبه از حیث جرم سازمان یافته بودن، پرونده را مختوم اعلام کرد و بدین صورت پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شد و نهایتا شعبه هشتم ویژه رسیدگی به قاچاق کالا وذارز تعزیرات حکومتی ارومیه، متهمان پرونده را به ضبط ارزهای مکشوفه و پرداخت 330 میلیارد تومان جزای نقدی در حق دولت و نیز پرداخت 164 میلیارد تومان بعنوان بهای مال از بین رفته محکوم کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا