Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10562 ۱۳۹۹/۰۵/۰۵   ۰۸:۲۷:۵۴

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد؛
بهره‌گیری از ظرفیت شهر جدید گلمان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن

 

نشست مجازی وزیر راه شهرسازی با مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها با محوریت تبیین راهبردهای تسریع در روند طرح اقدام ملی مسکن برگزار شد.

به گزارش نای قلم، محمداسلامی به ضرورت افزایش تحرک و اهتمام ویژه برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن تأکید کرد و گفت: علاوه بر تسریع در آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ٢۵ هزار نفر جمعیت آذربایجان‌غربی در بحث تأمین اراضی طرح اقدام ملی مسکن از ظرفیت شهر جدید گلمان با توجه به ظرفیت جمعیت‌پذیری آن افزون بر ٢٨٢ هزار نفر، نهایت استفاده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این نشست به اقدامات انجام شده برای پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و گفت: تا به امروز تعداد متقاضیان واجد شرایط به ٢٣ هزار و ٧٩٩ نفر رسیده و برای رفاه حال متقاضیان، تفاهم‌نامه‌ همکاری با انجمن دفاتر پیشخوان دولت منعقد شده که افراد می‌توانند مراحل ثبت‌نام خود را از طریق این دفاتر تکمیل کنند.

سیدمحسن حمزه‌لو با بیان این‌که نگاه توسعه محوری در اجرای طرح اقدام ملی مسکن شکل گرفته، تصریح کرد:  عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار و ۵٧٣واحد طرح اقدام ملی مسکن از مردادماه آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم فرآیند اقدامات تحویل اراضی تسریع یابد.

در ویدئو کنفرانس وزیر راه وشهرسازی با مدیران کل استان‌ها، مدیرکل بنیادمسکن استان، مدیر شعب بانک مسکن استان و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان با ارائه سخنانی به تشریح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات حوزه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا