اخبار
کد خبر : 1056 ۱۳۹۴/۰۸/۳۰   

نرخ آموزش عملی پایه یک و دو آموزشگاه های آذربایجان غربی مشخص شد

* ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه از اقدامات ضروری است

 رئیس سازمان صنعت و تجارت آذربایجان غربی نرخ آموزش عملی پایه یک و دو آموزشگاه های استان آذربایجان غربی را اعلام کرد.

به گزارش نای قلم، جعفرصادق اسکندری در ششمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز آذربایجان غربی، ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه را یکی از اقدامات ضروری دانست و در رابطه با ستاد اجرایی شناسایی و ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه سخنانی ایراد کرد.

در این جلسه حق عضویت سالانه بر حسب درجه صنفی و حق عضویت سال اول برای اتحادیه های تزئینات داخل ساختمان،  آژانس تاکسی تلفنی، تعمیر کاران اتومبیل، اغذیه فروشان و مصنوعات چوبی با افزایش 20 درصد نسبت به سال قبل به تصویب رسید.

علاوه بر آن به پیشنهاد اتاق بازرگانی در خصوص موضوع ماده 4 آیین نامه اجرایی، صدور و تمدید پروانه کسب صنفی تبصره 2 ماده 3 قانون نظام صنفی مبنی بر مناسب بودن چهل متر مربع برای استقرار دو واحد صنفی در یک محل و اضافه کردن پانزده متر مربع برای هر رسته صنفی اضافی به تصویب رسید.

از سوی دیگر مقرر شد که اتاق اصناف ضمن اجرای طرح مذکور ، موضوع شناسایی و ساماندهی صنوف فاقد مجوز و همچنین جرائم مربوط به عدم اخذ پروانه کسب صنفی را اطلاع رسانی و ضمنا موضوع واحد های صنفی بدون پروانه مستقر درپاساژها پیگیری شود.

و نیز مقرر شد که اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی تمامی شهرستان ها اطلاعات واحد های فاقد پروانه کسب را درسایت ایرانیان اصناف درج و عملکرد این بخش توسط کمیسیون نظارت هر شهرستان بررسی و به دبیرخانه کمیسیون مرکز استان اعلام شود.

نرخ آموزش عملی پایه یک و دو آموزشگاه های استان آذربایجان غربی در سال 94 نیز مشخص شد و براساس آن، آموزش عملی پایه یکم، نرخ هر ساعت آموزش عملی شهر 330 هزار ریال و نرخ هر ساعت آموزش عملی تپه 500 هزار ریال خواهد شد.

علاوه بر این مقرر شد که نرخ هر ساعت آموزش عملی شهر برای پایه دوم 270 هزار ریال و نرخ هر ساعت آموزش عملی تپه 400 هزار ریال باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا