اخبار
کد خبر : 10552 ۱۳۹۹/۰۵/۰۳   ۱۷:۵۹:۲۶

رئیس دانشگاه ارومیه تاکید کرد؛
ضرورت شناسایی نیازهای روز جامعه

 

رئیس دانشگاه ارومیه گفت: شناسایی نیازهای روز جامعه، اولویت بندی و نهایتا ارائه راهکارها و برنامه های مناسب جهت رفع مشکلات ضروری است.

به گزارش نای قلم، رحیم حب نقی در گفتگویی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی می توانند همچنان با بهره گیری از توان نیروهای خود با شناسایی نیازهای منطقه، مشکلات موجود را رفع کند.

وی افزود: جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی همواره با جهاد علمی و پژوهشی به دستاوردهای قابل تحسینی دست یافته و در پژوهش های اصیل پیشتاز بوده است.

حب نقی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی ظرفیت های فراوانی را در حوزه فرهنگی، آموزشی، اشتغال و پژوهش دارد که همواره در راستای توسعه و پیشرفت جامعه از این پتانسیل ها استفاده کرده است.

وی با اشاره به اقدامات تاثیرگذار این نهاد انقلابی در بخش آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تصریح کرد: این نهاد توانسته با تربیت متخصص، عرصه را برای فعالیت های پژوهشی در راستای نیاز جامعه و حتی نیاز کشورهای منطقه باز کند.

حب نقی با تاکید براینکه جهاد دانشگاهی همواره با جهاد علمی و پژوهشی به دستاوردهای قابل تحسینی دست یافته است، اظهار کرد: این نهاد انقلابی با جهاد علمی خود توانسته به دستاوردهای خوبی در تجاری‌سازی برخی ایده‌ها و همچنین تولید گیاهان دارویی دست یابد.

رئیس دانشگاه ارومیه با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی توانسته در ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه گام های خوبی بردارد، افزود: تربیت فارغ التحصیلانی با مهارت و توان کارآفرینی بالا از مراکز آموزش عالی جهاد دانشگاهی گامی مهم در توسعه کشور و استان به شمار می آید.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا