Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1055 ۱۳۹۴/۰۸/۳۰   

واگذاری 13 شهرک و ناحیه صنعتی به شرکت های خدماتی

* تعداد 22 شهرک در مرحله واگذاری زمین و تجهیز امکانات است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی از واگذاری 13 شهرک و ناحیه صنعتی به شرکت های خدماتی خبر داد.

به گزارش نای قلم، محمد مهدی زاده مقدم در گفت و گویی اظهار کرد: در صورت واگذاری 50 درصد از زمین ها در شهرک های صنعتی به واحدهای تولیدی و بهره برداری از 15 واحد صنعتی- تولیدی، مسئولیت اداره امور شهرک ها به بخش خصوصی متشکل از شرکت های داخل شهرک صنعتی واگذار می شود.

وی افزود: در حال حاضر 35 شهرک و ناحیه صنعتی در استان وجود دارد که از این تعداد 22 شهرک در مرحله واگذاری زمین و تجهیز امکانات و 13 شهرک دیگر نیز در مرحله تهیه زمین است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی اضافه کرد: در شرایط کنونی، تأمین زیرساخت های صنعتی شهرک ها و تهیه و واگذاری زمین برای شهرک های در دست تأسیس عمده ترین اولویت این شرکت است و امید است از سال آینده روند فعالیت شهرک های صنعتی استان شتاب افزون تری داشته باشد.

وی با تاکید بر اهمیت ایجاد شهرک های صنعتی مشترک، اظهار کرد: هدف از ایجاد این شهرک ها صرفا مشترک بودن آنها نیست بلکه هدف از آن، فراتر رفتن از شهرک های صنعتی مشترک و جذب سرمایه گذاری های خارجی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا