اخبار
کد خبر : 10548 ۱۳۹۹/۰۵/۰۳   ۱۷:۲۷:۲۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی:
دستگاه های اجرایی زمین های مازاد را واگذار کنند

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه های اجرایی باید زمین های مازاد خود را برای اجرای این طرح در اختیار راه و شهرسازی استان قرار دهند.

به گزارش نای قلم، آیدین رحمانی در یکصد و پنجمین جلسه شورای تامین مسکن استان، با اشاره به تاکید دولت تدبیر و امید برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کشور، اظهار کرد: اجرای این طرح یکی از مهمترین اولویت های دولت تدبیر و امید است و رییس جمهور نیز توجه ویژه ای برای اجرای این طرح دارند که امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم بخشی از نیازهای افراد جامعه به مسکن را تامین کنیم.

وی با اشاره به اتمام ثبت نام این طرح در استان و آماده شدن بخشی از مراحل اجرایی آن در شهرهای مختلف استان، گفت: در استان آذربایجان غربی حدود ۲۱ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن احداث می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بخشی از زمینهای مورد نیاز این طرح توسط اداره کل راه و شهرسازی تامین می شود اظهار داشت: بخش دیگری از زمین های مورد نیاز این طرح نیز باید از طریق زمین های مازاد دستگاه های اجرایی استان تامین شود.

رحمانی اظهار داشت: در صورت معرفی نشدن زمین های مازاد توسط دستگاه های اجرایی، این زمین ها شناسایی و بدون در نظر گرفتن نظر دستگاه اجرایی در اختیار اجرای طرح اقدام ملی مسکن قرار خواهند گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین از حل مشکلات واحدهای مسکن مهر در استان خبر داد و گفت: کمیته های ویژه به صورت هفتگی برای بررسی و رفع مسائل و مشکلات مساکن مهر در استان فعالیت می کنند که امیدواریم با رفع موانع موجود، تمام واحدهای مسکن مهر استان تا پایان پاییز امسال به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا