اخبار
کد خبر : 10541 ۱۳۹۹/۰۵/۰۳   ۱۱:۵۱:۰۱

شهريورماه امسال؛
جشن پایان مسکن مهر آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: جشن پایان مسکن مهر آذربایجان‌غربی شهريورماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش نای قلم، سیدمحسن حمزه‌لو در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: ١٠٠ میلیارد ریال از محل فروش اراضی ملی برای تکمیل عملیات محوطه‌سازی مساکن مهر آذربایجان‌غربی تخصیص یافت.

وی تصریح کرد: طرح مسکن مهر استان با هدف تولید و عرضه ۵٢ هزار واحد، ٩٧ درصد پیشرفت اجرایی دارد به این شکل که پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای زیر ٢۵ هزار نفر جمعیت به پایان رسیده و از ابتدای امسال ١٩هزار و ٨٢٨ واحد تحویل داده شده است.

حمزه لو اضافه کرد: بدون در نظر گرفتن پروژه‌های دارای پرونده حقوقی، فاقد متقاضی و پیشرفت زیر ٣٠ درصد می‌توان گفت که یک هزار و ٩٩٠ واحد تا پایان شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

فراهم‌سازی خدمات روبنایی در سایت‌های مسکن مهر از دیگر دغدغه‌هاست که مقدمات احداث مسجد در منطقه گلشهر ارومیه انجام شده است.

با توجه به مراحل پایانی طرح مسکن مهر باید گفت که طرح اقدام ملی مسکن در اولویت برنامه‌های راه و شهرسازی در راستای جهش تولید در عرصه مسکن قرار گرفته و در حال حاضر ٣٢ درصد تعهدات طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی محقق شده است.

وی ثبت‌نام از ٣۴هزار و ٨٨۶ نفر از متقاضیان در سه مرحله زمان‌بندی مختلف، بررسی و تأیید صلاحیت ٢٣هزار و ۶٨۵ نفر، تشکیل کمیته تأمین اراضی مناسب برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، اراضی احصا‌ء  شده برای احداث ١٢ هزار و ۴٣۶ واحد مسکن، آغاز عملیات اجرایی  5 هزار و ۵٧٣ واحد مسکن از ماه آینده و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و اجرای پروژه اقدام ملی مسکن با دستگاه‌های اجرایی جهت استفاده از اراضی بلااستفاده را از جمله اقدامات انجام شده برای طرح ملی مسکن عنوان کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا