Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10531 ۱۳۹۹/۰۴/۳۰   ۱۹:۵۰:۵۷

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛
انهدام باند جاعلان ارزهای خارجی و اسکناس های داخلی در آذربایجان غربی

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: شبکه سازمان یافته از جاعلان ارزهای خارجی و اسکناس های رایج داخلی منهدم شد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگوی خبری از شناسایی و کشف باند شبکه جعل و توزیع ارز و اسکناس خارجی و داخلی در مهاباد خبر داد.

وی اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه جدی با شبکه های جعل و توزیع اسکناس های رایج داخلی و ارزهای خارجی، کاراگاهان پلیس آگاهی انتظامی مهاباد پس از انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و رصد جامعه مجرمان حرفه ای و سابقه دار در این خصوص موفق به شناسایی و کشف آنها شدند.

فرمانده انتظامی استان با اعلام اینکه کاراگاهان پس از هماهنگی های لازم در یک عملیات برنامه ریزی شده موفق به شناسایی شدند، اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه این شبکه موفق به کشف انواع و اقسام دستگاه های پیشرفته جعل اسکناس داخلی و ارزهای خارجی و کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی انواع و اقسام ارزهای خارجی (دلار، یورو، دینار) به تعداد یک هزار و ۶۶۴ برگ ۱۰۰ دلاری، سه هزار و ۹۱۷ برگ دینار ۲۵ هزاری کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: بیش از دهها نوع دستگاه مخصوص جعل خارجی، رنگ ها و انواع کاغذ های مخصوص چاپ کشف و ضبط شد.

خرم نیا افزود: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل شده است و سه نفر از متهمان به همراه تشکیل پرونده به مراجع قضائی احاله شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا