اخبار
کد خبر : 10527 ۱۳۹۹/۰۴/۳۰   ۱۹:۰۸:۴۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان:
۱۶۷ نفر بیمار بدحال در بیمارستان‌های آذربایجان غربی بستری هستند

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: ۱۶۷ نفر بیمار بدحال در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۵۲ بیمار نیز به دستگاه ونتیلاتور متصل بوده که جزو بیماران بدحال به شمار می‌روند.

وی از فوت ۹ نفر مبتلا به کرونا در استان خبر داد و اظهار کرد: تعداد بیماران کرونایی آذربایجان غربی که جان خود را از دست داده‌اند در مجموع به ۶۵۱ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: وضعیت شش شهرستان ارومیه، خوی، مهاباد، پیرانشهر، سردشت و میاندوآب همچنان در وضعیت قرمز به سر می‌برند و آمار مبتلایان به ویروس بالا است.

آقازاده با اشاره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تا ۲۹ تیرماه امسال ۶۵۲ نفر مبتلا به بیماری سندرم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری است که از این تعداد ۳۲۸ نفر به طور قطع مبتلا به ویروس و ۳۲۴ نفر نیز مشکوک به بیماری کرونا هستند.

وی به ۱۱۴ بیمار جدید بستری شده طی ۲۴ ساعت گذشته در استان اشاره کرد و گفت: این آمار نسبت به روزهای روند کاهشی دارد که امیدواریم مردم مانند روزهای گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراهی لازم را داشته باشند و شاهد کاهش روزانه آمار مبتلایان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان از فوت ۹ نفر مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: تعداد بیماران کرونایی آذربایجان غربی که جان خود را از دست داده‌اند در مجموع به ۶۵۱ نفر رسیده است.

وی با اشاره به فوت پنج نفر مشکوک به بیماری کرونا نیز طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر ۶۵ درصد مردم استان ماسک می‌زنند که اگر این میزان به ۸۰ درصد برسد می‌توان امیدوار به روند کاهش آمار مبتلایان بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا