اخبار
کد خبر : 10525 ۱۳۹۹/۰۴/۲۹   ۲۱:۲۱:۱۳

در سومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تاکید شد
اخطار جدی استاندار به بانک ها/ بانک ها نقشی در توسعه استان ندارند

 

استاندار آذربایجان غربی گفت: بانک های خصوصی هیچ نقشی در روند توسعه استان ندارند.

به گزارش نای قلم، محمدمهدی شهریاری در سومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، اظهار کرد: درصورتی که بانک های خصوصی 50 درصد از منابع خود را برای متقاضیان استانی پرداخت نکنند، اجازه فعالیت این بانک ها را در استان نمی دهیم.

وی با انتقاد شدید از روند اعطای تسهیلات بانکی توسط بانک های خصوصی در استان، اضافه کرد: متاسفانه با وجود تذکرات قبلی بانک های خصوصی بخش قابل توجهی از منابع جمع آوری شده در استان را در خارج از استان صرف می کنند که این مسئله برای استان قابل قبول نیست.

شهریاری همچنین با انتقاد از تخصیص نیافتن اعتبار کامل تسهیلات اشتغال پایدار توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و اهمیت تخصیص کامل این اعتبار و تاثیر آن در ایجاد فرصت های اشتغال در استان از مدیران این وزارتخانه خواست تا روند پرداخت کامل این تسهیلات به استان را پیگیری کنند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: خوشبختانه پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان با پیشرفت خوبی اجرا می شوند و با تامین اعتبار لازم برای اجرای این طرح ها ، پروژه های اقتصاد مقاومتی استان تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

شهریاری در بخش دیگری از سخنان خود به روند اجرای طرح های و پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان با پیشرفت خوبی اجرا می شوند و با تامین اعتبار لازم برای اجرای این طرح ها، پروژه های اقتصاد مقاومتی استان تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

وی اظهار کرد: از مدیران دستگاه های اجرایی نیز انتظار می رود با پیگری های مستمر، روند اجرا و تامین اعتبار پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان  را رصد کنند تا این طرح ها در زمان اعلام شده به بهرداری برسند.

استاندار آذربایجان غربی در پایان با اشاره به موافقت ستاد ملی با پیشنهاد ستاد استانی مبنی بر کاهش تجمعات اداری و استفاده از ظرفیت دورکاری کارکنان گفت: دستگاه های اجرائی می توانند از یک سوم ظرفیت کارکنان بصورت دورکاری استفاده نمایند. اولویت اول با کارکنان بالای ۶۰ سال، کارکنان دارای بیماری های زمینه ای و بانوان دارای فرزند شیرخوار است.

شهریاری همچنین با تاکید بر صرفه جویی مصرف برق توسط مردم و دستگاه های اجرایی استان گفت: هفته پیش رو یکی از روزهای گرم سال را خواهیم داشت که امیدواریم با صرفه جویی برق شاهد قطعی برق در استان نباشیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا