اخبار
کد خبر : 1052 ۱۳۹۴/۰۸/۳۰   

طلب ۱۵۰ میلیارد تومانی دانشگاه از بیمه ها

*16  کلینیک و پلی کلینیک در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: میزان مطالبات دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از بیمه ها بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است.

به گزارش نای قلم، ابراهیم حسنی امروز در حاشیه برگزاری اجلاس سراسری معاونین درمان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور اظهار کرد: برخی از بیمه ها بدهی خود با دانشگاه علوم پزشکی ارومیه را تا فروردین ماه سال جاری تسویه کرده اند.

وی تجمیع بیمه ها را ضروری دانست و افزود: متاسفانه نحوه پوشش خدمات، نحوه رسیدگی به اسناد و فاصله های پرداخت زمانی متفاوت، مشکلات زیادی را برای بیمارستان های دانشگاهی ایجاد کرده است .

حسنی تصریح کرد: تجمیع بیمه ها یک تکلیف قانونی است که در قانون برنامه های توسعه کشور بر اجرایی شدن آن تأکید شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود از بهره برداری ۱۶ کلینیک و پلی کلینیک در استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: روند ساخت این مراکز آغاز شده و تا پایان فصل بهار سال آینده به بهره برداری می رسند.

وی گفت: می توانیم ادعا کنیم که ارجاع بیماران برای خرید دارو، لوازم و تجهیزات مصرفی و انجام آزمایش در استان آذربایجان غربی به حد صفر رسیده و فرانشیز نیز کاهش قابل توجهی یافته است.

حسنی با بیان این که با توجه به اعتبارات تخصیص یافته، در زمینه ارتقای کیفیت هتلینگ مراکز درمانی این استان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در جشنواره ارتقای هتیلینگ کشور، به عنوان دانشگاه برتر تیپ یک شناخته شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا