اخبار
کد خبر : 10506 ۱۳۹۹/۰۴/۲۸   ۱۱:۳۳:۴۳

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان:
تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی روند کاهشی دارد

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان روند کاهشی دارد.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی خبری اظهار کرد: به طور میانگین 65 درصد مردم از ماسک استفاده می‌کنند و رعایت موارد بهداشتی باعث شده است تعداد افراد بستری شده در مراکز درمانی استان کاهش یابد.

وی افزود: تعداد 748 مبتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شدند که 336 نفر به طور قطع مبتلا به بیماری کرونا و 412 نفر مشکوک به کرونا هستند.

آقازاده اظهار داشت: تعداد 748 مبتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شدند که 336نفر به طور قطع مبتلا به بیماری کرونا و 412 نفر مشکوک به کرونا هستند.

وی افزود: در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان تعداد 169 نفر بیمار بستری هستند که تعداد 41 نفر از این تعداد به دستگاه ونیتلاتور متصل هستند و وضعیت این تعداد از بیماران وخیم گزارش شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان با اشاره به بیماران بستری شده در عرض یک روز، عنوان کرد: تعداد 123 نفر بیمار جدید در مراکز درمانی سطح استان بستری شدند که 53 نفر از ارومیه، سه نفر از اشنویه، پلدشت و پیرانشهر هر کدام یک نفر، شش نفر تکاب، یک نفر چالدران، 29 نفر از خوی، پنج نفر سردشت، شش نفر از سلماس، یک نفر ماکو، شش نفر از مهاباد، پنج نفر میاندوآب، 2 نفر از نقده بودند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا