اخبار
کد خبر : 10489 ۱۳۹۹/۰۴/۲۴   ۱۸:۵۲:۵۳

جانشین قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونای استان:
وضعیت آذربایجان غربی در حد هشدار و خطرناک است

 

جانشین قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونای آذربایجان غربی گفت: وضعیت استان در حد هشدار و خطرناک است، تعداد مرگ و میرها و بیماران بد حال در آی سی یو در استان افزایش یافته اند.

به گزارش نای قلم، ایرج محبی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 751 مورد بستری در استان داشته ایم که 361 مورد بیمار قطعی مبتلا به ویروس کرونا و 390 مورد مشکوک به ابتلا هستند.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار با اضافه شدن 10 فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا، از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون آمار جانباختگان در استان به 596 نفر رسیده است.

محبی متذکر شد: ظرفیت بیمارستان طالقانی و امام خمینی ارومیه تکمیل و سومین بیمارستان وارد مدار بستری کرونا شده است.

جانشین قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونای استان اضافه کرد: با 10 مورد فوتی جدید در این روز، مجموع فوتی های استان به 596 مورد افزایش یافت که سه نفر در ارومیه، سه نفر در خوی، 2 نفر در پیرانشهر و یک نفر هم در شهرهای سلماس و چایپاره بودند.

او ادامه داد: ارومیه با 126 نفر، اشنویه 9، بوکان 66، پلدشت سه، پیرانشهر 30، تکاب 24، چالدران سه، چایپاره چهار، خوی 121، سردشت پنج، سلماس 31، شاهین دژ 16،  شوط سه، ماکو 2، مهاباد 90، میاندوآب 46 و نقده 17 نفر جان باختند.

جانشین قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونای استان تاکید کرد: مردم سعی کنند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و با همکاری یکدیگر چرخه ویروس قطع شود از شرکت در مراسم عروسی و مجالس ختم خودداری کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا