اخبار
کد خبر : 10484 ۱۳۹۹/۰۴/۲۴   ۱۷:۵۵:۴۵

با توجه به شیوع کرونا در دفاتر پیشخوان؛
در برخورد با دفاتر پیشخوان متخلف اغماض نمی کنیم

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: در برخورد با دفاتر پیشخوان دولت و بخش غیر دولتی متخلف اغماض نمی کنیم به طوری که در این راستا یکی از دفاتر متخلف در استان لغو پروانه و امتیاز آن سلب شد.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی نژاد در یازدهمین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت با اشاره به تاکید ستاد مبارزه با کرونای استان بر رعایت پروتکل های بهداشتی در دفاتر پیشخوان و همچین دفاتر فناوری اطلاعات روستایی اظهار کرد: با توجه به برون سپاری خدمات برخی از دستگاه های دولتی و خصوصی و افزایش مراجعات مردم به دفاتر پیشخوان، رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از پیش ضروری است و هدف ما حفظ سلامتی کارکنان دفاتر پیشخوان و مراجعان است.

وی با اشاره به طولانی تر شدن فرآیند برخی از خدمات دولتی و افزایش تردد مکرر مردم به دفاتر افزود: برای برون سپاری خدمات از طریق دفاتر پیشخوان دستگاه های اجرایی با هماهنگی کارگروه اقدام کنند تا با توجه به شرایط کرونایی در مراجعات مردم به دفاتر پیشخوان برنامه ریزی و مدیریت لازم انجام شود.

رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت با اشاره به عدم هماهنگی لازم بین دستگاهای اجرایی در برون سپاری برخی از خدمات دولتی گفت: عدم  هماهنگی لازم باعث ایجاد ازدحام در دفاتر می شود و این موضوع در صورتی که با هماهنگی کارگروه دفاتر پیشخوان دولت صورت بگیرد، می تواند به راحتی مدیریت شود.

جلیلی نژاد با اشاره به آمار فوتی و مبتلایان به ویروس کرونا از میان کارکنان دفاتر پیشخوان تصریح کرد: متاسفانه با عدم رعایت پروتوکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ارائه خدمات مسئولان برخی از دفاتر به صورت خانوادگی به این ویروس مبتلا شده و دفاتر مذکور بسته شده است و حتی چند مورد فوتی از بین کارکنان دفاتر پیشخوان بر اثر ویروس کرونا گزارش شده است.

در ادامه جلسه به درخواست های جابجایی و نقل و انتقالات دفاتر پیشخوان رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا