Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10477 ۱۳۹۹/۰۴/۲۳   ۱۷:۱۲:۲۱

فرمانده مرزباني استان خبر داد؛
کشف 721 راس دام قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی

 

فرمانده مرزباني آذربایجان غربی از مهار 721 رأس دام قاچاق توسط مرزبانان پیرانشهر خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار یحیی حسین خانی در گفتگوی خبری اظهار داشت: در راستاي انسداد کامل نوار مرزي و جلوگيري از ورود و خروج کالاي قاچاق، مرزبانان هنگ مرزی پیرانشهر با اجراي گشت و کمين هدفمند در نوار مرزي و استفاده از تجهيزات اپتيکي و الکترونيکي حين پايش حوزه استحفاظي متوجه حضور قاچاقچيان در نوار مرزي شدند.

وي با بیان اینکه قاچاقچیان با مشاهده مرزبانان از محل متواری شدند، افزود: مرزبانان توانستند در عملیاتی سریع 721 رأس گوسفند را قبل از خروج از کشور مهار کنند.

حسین خانی با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای دستگیری قاچاقچیان احشام ادامه دارد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی احشام کشف شده را 21 ميليارد و 630 ميليون ميليون ريال برآورد کرده اند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با هشدار به سودجويان و قاچاقچيان که قصد تردد در مرزهاي استان آذربایجان غربی را دارند، خاطرنشان کرد:مرزبانان با اقتدار كامل در حوزه مبارزه با هرگونه قاچاق در چارچوب قانون با قاچاقچیان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهاي پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا