اخبار
کد خبر : 10475 ۱۳۹۹/۰۴/۲۲   ۲۱:۲۴:۲۵

با همكاري يك کانون مردم نهاد و خیران؛
جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تامین می شود

 

کانون مردم نهاد جوانان راه خوشبختی با محور فعالیت ازدواج سالم و تحکیم بنیان خانواده در نظر دارد با همراهی خیران حوزه ازدواج و اصحاب رسانه، برای  نوعروسان نیازمند جهیزیه تهیه و آنها را در امر ازدواج یاری کند.

به گزارش نای قلم، مدیر کانون مردم نهاد جوانان راه خوشبختی درخصوص برنامه تهیه جهیزیه کانون مردم نهاد جوانان راه خوشبختی در جمع خبرنگاران، گفت: امسال تهیه بسته جهیزیه برای ۲۰ تا ۵۰ نوعروس و به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال هدف‌گذاری شده که با کمک اصحاب رسانه و خیران و اصناف اجرا می شود.

پونه پورقنبر با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد نقش مهمی در تامین نیازهای ضروری نیازمندان دارند، اظهار کرد: این بسته شامل تلویزیون، اجاق گاز، 2 تخته فرش، ظروف آشپزخانه، چرخ گوشت، اتو بهمراه میز، یخچال و جاروبرقی خواهد بود.

او اظهار کرد: برای تهیه این بسته‌ها اصنافی که برای کمک اعلام آمادگی کرده‌اند، اجناس را با تخفیف و قیمتی ارزان‌تر از قیمت کنونی بازار در اختیار این حرکت انساندوستانه قرار می‌دهند.

مدیر کانون مردم نهاد جوانان راه خوشبختی خاطرنشان کرد: حوزه فعالیت کانون استان آذربایجان غربی است اما اگر در شهرستان ها افراد نیازمند شناسایی شود خدمات ارائه می شود.

پورقنبر همچنین به فعالیت موسسه مردم نهاد کارآفرینان سرزمین من اشاره کرد و توضیح داد: این موسسه با هدف ایجاد اشتغال و کارآفرینی و توانمندسازی دختران و بانوان مناطق حاشیه‌نشین فعالیت می کند که در این راستا دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در طول دوره ابزار و مواد اولیه از طرف موسسه تامین می‌شود تا بتوانند بعد از پایان دوره، به صورت خوداشتغالی در حوزه صنایع‌دستی فعالیت کنند.

پورقنبر اذعان کرد: هم‌اکنون نیز در کارگاه تولید محصولات چرمی ۱۱ نفر به صورت مستقیم و سه نفر به صورت غیرمستقیم فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا