اخبار
کد خبر : 10465 ۱۳۹۹/۰۴/۲۱   ۱۸:۴۴:۴۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد؛
محکومیت 39 میلیارد ریال جزای نقدی در بخش کالا و خدمات آذربایجان غربی

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از محکومیت 39 میلیارد ریال جزای نقدی در بخش کالا و خدمات از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش نای قلم، محمد اقوامی در گفتگوی خبری اظهار کرد: این میزان جریمه در رسیدگی به ۲ هزار و ۶۰۵ فقره پرونده صادر و این پرونده‌ها مختومه شد.

وی همچنین از وصول 2 هزار و 620 فقره پرونده وارده در بخش کالا و خدمات به شعب استان از ابتدای امسال خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همچنین به محکومیت 360 میلیون ریال جزای نقدی برای قاچا ق 850 ثوب البسه خارجی در استان اشاره و تصریح کرد: حسب گزارش ماموران دایره قاچاق شهرستان میاندوآب درحین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه شهیدمحمدنژاد از یک دستگاه خودروی سمند تعداد 850 ثوب البسه خارجی قاچاق کشف و پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی میاندوآب ارجاع شد.

اقوامی اضافه کرد: بنابراین گزارش رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارزمیاندوآب با توجه به دفاعیات بلاوجه متهم حکم به ضبط کالا و پرداخت 366 میلیون ریال جزای نقدی صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: سال گذشته نیز ۱۰۰ درصد پرونده های ورودی در حوزه کالا و خدمات به شعبات استانی، رسیدگی شده بود.

وی ادامه داد: گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، خرید و فروش بر خلاف ضوابط، عرضه خارج از شبکه و نگهداری و فروش کالای قاچاق مهم‌ترین تخلفات صنفی در بخش کالا و خدمات را تشکیل می‌دهد.

اقوامی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف، موارد را در سریع‌ترین زمان ممکن به ادارات صنعت، معدن و تجارت و بخش بازرسی این اداره‌کل گزارش دهند تا تخلف مورد نظر در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا