Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10410 ۱۳۹۹/۰۴/۱۴   ۱۸:۳۵:۰۱

در راستای ایجاد اشتغال پایدار روستایی و توسعه آن؛
طرح پژوهشی مطالعات منطقه ای در آذربایجان غربی اجرا می شود

 

توسط جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، طرح پژوهشی مطالعات منطقه ای در راستای ایجاد اشتغال پایدار روستایی و توسعه آن از سوی گروه مدیریت کسب و کار در استان اجرا می شود.

به گزارش نای قلم، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: این طرح به منظور کاهش وابستگی معیشت به کشاورزی استان و به کارفرمایی استانداری آذربایجان غربی در حال اجرا است.

علی ولی زاده ادامه داد: این طرح مطالعاتی به روش اکتشافی و در دو مرحله کمی و کیفی اجرا می شود که در مرحله کیفی سرپرستان خانوار مقیم در روستاهای واقع در سه دهستان انزل جنوبی، ببه جیک و مکریان شرقی بعنوان جامعه آماری این طرح مورد مطالعه قرار می گیرند.

وی اظهار کرد: در این طرح 369 سرپرست خانوار مقیم روستا با استفاده از فرمول کوکران انتخاب شدند و همچنین 50 نفر از کارشناسان و مطلعین محلی با استفاده از روش گلوله برفی مورد مطالعه قرار خواهند گرفت.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی افزود: در این طرح کارشناسان و صاحبنظران بر اساس یافته های فاز کمی و تلفیق آن با داده های فاز کیفی، راهکارهای ایجاد اشتغال پایدار روستایی و توسعه آن را شناسایی و به ترتیب اولویت دسته بندی خواهند کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا