اخبار
کد خبر : 10402 ۱۳۹۹/۰۴/۱۳   ۱۰:۲۳:۵۳

استاندار آذربایجان غربی:
اجازه جولان به دلال ها و محتکران را نمی دهیم

 

استاندار آذربایجان غربی گفت: اجازه جولان به دلال ها و محتکران در روزهای سخت اقتصادی را نمی دهیم.

به گزارش نای قلم، محمدمهدی شهریاری در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: با توجه به سودجویی عده ای خاص برای برهم زدن بازار و آرامش روانی مردم از قبل افزایش خودسرانه قیمت ها، تشدید بازرسی و نظارت ها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: مردم انتظار دارند تا متولیان امر با نظارت بیشتر مانع افزایش خودسرانه قیمت ها و نیز نرخ های متفاوت و دادخواهی شوند.

شهریاری اضافه کرد: این افراد با سودجویی از طریق شایعه سازی و نیز دلالی در وهله اول آرامش بازار را به هم می زنند و در وهله بعدی دسترنج کشاورزان و تولیدکنندگان را به کمترین نرخ چپاول می کنند.

وی با تاکید بر ضرورت برخورد با محتکران و کم فروشی تصریح کرد: تقویت سامانه های نظارتی و نیز حذف واسطه گری از عوامل ایجاد آرامش در بازار است.

شهریاری با تاکید بر اینکه آذربایجان غربی یکی از قطب های اصلی زنجیره مرغ کشور محسوب می شود، تصریح کرد: در روزهای آینده بازار مرغ استان به واسطه تزریق نهاده های دامی و نیز متعادل سازی قیمت ها در مقایسه با استان های همجوار به تثبیت می رسد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه ایجاد اشتغال را جدی ترین چشمه تولید امید عنوان کرد و گفت: بر اساس گزارش وزارت صمت، استان با احیای ۱۰۵ واحد صنعتی راکد و بازگرداندن بیش از یک هزار شغل در سال گذشته رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا