اخبار
کد خبر : 10381 ۱۳۹۹/۰۴/۰۹   ۱۹:۵۳:۳۱

قبل از اقدام به هرگونه توسعه ارتباطی انجام گیرد؛
ضرورت بررسی توپولوژی زمین مورد نظر توسط اپراتورها

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: اپراتورها در راستای جلوگیری از اتلاف هزینه و جلوگیری از پیشامدهای جبران ناپذیر، قبل از اقدام به هرگونه توسعه ارتباطی توپولوژی زمین را بررسی و از مراجع ذیربط استعلام کنند.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی نژاد در پنجمین جلسه کارگروه مدیریت بحران در حوزه ارتباطات اظهار کرد: این نشست به منظور ایجاد هماهنگی های لازم بین دستگاه ها و اپراتورهای حوزه فاوای استان در مواقع بحران و مدیریت بهینه مصرف برق با توجه به پیک مصرف آن در تابستان تشکیل شده است.

وی افزود: به منظور ایجاد پایداری شبکه ارتباطی، شرکت توزیع برق استان برنامه های قطعی از قبل پیش بینی شده را برای اتخاذ تدابیر لازم اعلام کند تا اپراتورها استقرار تجهیزات خود را طبق آن برنامه ریزی کنند.

جلیلی نژاد با اشاره به توسعه شبکه ارتباطی توسط اپراتورها در استان تصریح کرد: پهنه بندی سایت ها و ساختمان های اداری حوزه ارتباطات و عدم احداث آن در مسیل ها باعث اتلاف هزینه ها و بروز خسارات جبران ناپذیر می شود.

وی افزود: در راستای جلوگیری از اتلاف هزینه و جلوگیری از پیشامدهای جبران ناپذیر اپراتورها قبل از اقدام به هرگونه توسعه ارتباطی توپولوژی زمین را بررسی و از مراجع ذیربط استعلام کنند.

رئیس کارگروه مدیریت بحران در حوزه ارتباطات عنوان کرد: اداره کل ارتباطات زیرساخت با روشن کردن دیزل ژنراتور در سال گذشته همکاری مناسبی در کاهش مصرف برق استان را داشت و امسال همه دستگاه ها و اپراتورهای ارتباطی می توانند با هماهنگی شرکت توزیع برق استان به این شیوه در کاهش مصرف برق کمک کنند.

وی افزود: در چنین شرایطی حداقل کاری که می شود انجام داد داشتن اطلاعات کافی از تجهیزات تمام اپراتورها و دستگاه های ذیربط برای مقابله با بحران و پیش بینی تجهیزات و مسیرهای پشتیبان جهت پایدار نگه داشتن شبکه ارتباطی استان است.

در ادامه جلسه مدیران و نمایندگان اپراتورها و دستگاه های حوزه فاوای استان به ارائه گزارش پرداخته و موارد مطروحه بررسی و مقرر شد برنامه های قطعی از پیش تعیین شده  برق استان در اختیار اپراتورهای و دستگاه های حوزه فاوا قرار گیرد و شماره تماس مدیران حوزه ارتباطات استان در سامانه اطلاع رسانی شرکت برق و اداره کل مدیریت بحران جهت اطلاع رسانی قطعی ها و موارد بحرانی در استان ثبت شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا