اخبار
کد خبر : 10375 ۱۳۹۹/۰۴/۰۹   ۱۸:۴۸:۴۲

معاون گردشگری استان:
مراکز اقامتی آذربایجان غربی اقدام به پذیرش مسافر می‌کنند

 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر با کاهش محدودیت‌های کرونایی، مراکز اقامتی سطح استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به پذیرش مسافر می‌کنند.

به گزارش نای قلم، ریتا خضرزاده در گفتگویی اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا محدودیت‌های سفر در ابتدای سال اعمال شده بود که برای همین منظور تعداد گردشگران در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

وی در ادامه سخنان خود از ثبت اقامت نزدیک به هفت هزار نفر گردشگر و مسافر در هتل‌ها و دیگر مراکز اقامتی استان طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

 خضرزاده تصریح کرد: طی سه ماهه بهار امسال در مجموع شش هزار و 598 گردشگر ایرانی به این استان سفر کرده و در هتل‌ها و مهمانپذیرهای استان اقامت داشته‌اند.

او افزود: از این آمار تعداد سه هزار و 687 نفر اقامت در هتل‌های استان به ثبت رسیده و کمترین آن با تعداد 395 نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی به ثبت رسیده است.

معاون گردشگری استان، ادامه داد: در این مدت بیش از یک هزار گردشگر نیز در چادرهای مسافرتی شخصی و در مکان‌های روباز و پارک‌های اقامت داشته‌اند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا