اخبار
کد خبر : 10373 ۱۳۹۹/۰۴/۰۸   ۱۹:۳۰:۲۶

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
شناسایی کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی در ارومیه

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از شناسایی کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی به میزان 10 تن در اطراف ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگویی اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری 17 ارومیه در پی کسب خبری مبنی بر تولید انبوه لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل مورد نظر شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار گرفت، افزود: در بازرسی از محل 10 تن مواد آرایشی و بهداشتی در بسته بندی مختلف و میلیون ها برچسب نشان های مشهور جهان، دستگاه های تولید غیربهداشتی لوازم آرایشی و دستگاه تاریخ زن جهت تغییر اقلام تاریخ گذشته و ... کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این رابطه سه متهم دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

*کلاهبردار میلیاردی فضای مجازی در آذربایجان غربی دستگیر شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین از دستگیری کلاهبردار میلیاردی که با ترفند برنده شدن در قرعه کشی اقدام به برداشت وجه از حساب بانکی قربانیان می کرد، خبر داد.

خرم نیا در خصوص جزئیات این پرونده اظهارکرد: در پی وصول چندین فقره شکایت مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب‌های مختلف مراتب به صورت ویژه در در دستور کار مأموران پلیس فتا استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از یکسری عملیات سایبری و فنی موفق به شناسایی محل اختفا در یکی از شهرستان‌های استان همجوار، شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی اکیپی از کارشناسان زبده این پلیس اعزام و متهم را دستگیر کردند.

خرم نیا خاطرنشان کرد: متهم طی تماس تلفنی با شهروندان به بهانه برنده شدن در قرعه کشی کد فعال سازی ورود به سامانه بانکداری الکترونیک بانک ملی (بام) آنها را دریافت و پس از ورود به سامانه مذکور اقدام به برداشت وجه از حساب بانکی مالباختگان می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان افزود: متهم در ابتدا منکر بزه ارتکابی شده ولی با ارائه ادله و مستندات به بزه خود، برداشت غیر مجاز از کارت‌های بانکی مختلف به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال این اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: به هیچ وجه به تماس‌های تلفنی یا ارسال پیامک مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی ترتیب اثر داده نشود، هیچگاه کدهای فعال سازی واصله از طریق پیامک را در اختیار دیگران ندهید.

خرم نیا گفت: جهت اطلاع و اطمینان از برنده شدن به سازمان مربوطه مراجعه حضوری صورت گیرد و شهروندان به این نکته توجه نمایند اعتماد بیجا در فضای مجازی باعث ایجاد ضررهای مادی و معنوی می‌شود.

*کشف البسه سلامت محور قاچاق در نقده

فرمانده انتظامی "نقده" از کشف 900 ثوب البسه سلامت محور (لباس ایزوله کرونا) و 500 عدد کاور تخت بیمارستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث پاکدل در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در محور "مهاباد-ارومیه" به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو متوقف شده 900 ثوب البسه سلامت محور (لباس ایزوله کرونا) و 500 عدد کاور تخت بیمارستان کشف شد.

فرمانده انتظامی نقده خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 100 میلیون ریال برآورد شده است.

پاکدل در پایان خاطرنشان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا