اخبار
کد خبر : 10365 ۱۳۹۹/۰۴/۰۷   ۲۱:۵۳:۲۳

اخبار کوتاه؛
مهدهای کودک آذربایجان‌غربی تا آخر هفته آینده تعطیل است

 

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: مهدهای کودک در سطح استان تا آخر هفته آینده تعطیل است.

به گزارش نای قلم، سعید فریور در گفتگویی افزود: این امر در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا در مهدهای کودک شهری و روستایی استان و حفظ سلامت نوباوگان و خردسالان اتخاذ شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر مهدهای کودک، مراکز توانبخشی روزانه تحت نظارت  بهزیستی آذربایجان‌غربی نیز تا پایان هفته آینده تعطیل خواهد بود.

*امواج بارشی در راه آذربایجان‌غربی

کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت:امواج بارشی امروز و فردا، شنبه و یکشنبه مناطق شمالی، مرکز و جنوب استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش نای قلم، یاسر اشتاد در گفتگویی افزود: افزایش ابرها در بعد از ظهر روز شنبه و یکشنبه با بارش‌های رگباری و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به خروجی مدل‌های هوا، توده هوایی سرد همراه این امواج بارانی وارد منطقه می‌شود و کاهش دمای هوای استان را بین سه تا چهار درجه سانتی‌گراد را به همراه دارد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: این امواج بارانی تا اواسط هفته جاری در استان برقرار بوده و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شهرهای مرکزی و جنوبی استان را نیز در برمی گیرد.

*اجرای برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان‌غربی با تمرکز بر فضای مجازی

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به ‌منظور حفظ سلامت مردم، برنامه های دهه کرامت امسال در کانون های فرهنگی هنری در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام بیگی با اشاره به ضرورت پیروی از سیره و راه پیامبران و ائمه (ع) تصریح کرد: برنامه های دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی با شعار «خدمت کریمانه، همدلی به رسم اهل‌بیت (ع)» بصورت مجازی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: وحدت در بین کانون های فرهنگی و هنری شیعه و سنی جز شاخصه های اصلی کانون های فرهنگی و هنری سطح استان بوده و در دهه کرامت فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و تکریم مقام ولایت فراهم شده می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی عنوان کرد: همچنین مشارکت در برگزاری مسابقات فرهنگی هنری (فدای دخترم)، جشنواره مجازی از کریم تا کریمانه بصورت مجازی از جمله برنامه های دیگر این هفته است.

بیگی اظهار کرد: برنامه‎های اجتماعی کانون‎های منتخب نیز شامل توزیع کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در راستای اجرای طرح ملی راهکار است.

وی افزود: قرائت صلوات خاصه در بین الصلاتین نماز جماعت مساجد، مصلی ها، قرائت زیارت امین الله و پخش قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) از بلندگوی مساجد از جمله برنامه‎های زیارت خوانی خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: برگزاری شنبه‎های کتاب شامل معرفی کتب رضوی و مسابقه‎های مختلف کتابخوانی از جمله فعالیت‎های بخش کتابخوانی به مناسبت دهه کرامت خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی تاکید کرد: سخنرانی با موضوع سبک زندگی رضوی در شبکه‎های اجتماعی، نشر روایات و احادیث ائمه اطهار(ع) و انعکاس برنامه کانون و مسجد نیز از جمله فعالیت‎های فضای مجازی کانون‌ها در دهه کرامت خواهد بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا