Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10340 ۱۳۹۹/۰۴/۰۴   ۱۰:۰۶:۳۳

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان:
سومین بیمارستان ارومیه وارد مدار درمان بیماران کرونایی می‌شود

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: به علت افزایش تعداد مبتلایان و تعداد بیماران بستری شده در ارومیه، بیمارستان جامع زنان ارومیه به عنوان سومین بیمارستان نیز برای پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کووید 19 وارد مدار درمان شهرستان می شود.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی خبری با اشاره افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کووید 19 در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: بیمارستان های آیت الله طالقانی و امام خمینی(ره) ارومیه برای بیماران بستری کرونا در نظر گرفته شده که در روزهای آتی بیمارستان جامع زنان نیز به این لیست افزوده می شود.

وی اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 732 نفر از در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی مبتلا به سندروم حاد تنفسی بستری شدند که تعداد 503 نفر مشکوک به کرونا و 229 نفر مبتلا به کرونا هستند.

آقازاده تصریح کرد: تعداد 134 نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری هستند که وضعیت 48 نفر از بیماران وخیم گزارش شده و این تعداد از بیماران به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی افزود: متاسفانه با ۱۰ مورد فوتی جدید ۲ مورد از ارومیه، سه مورد خوی، 2 مورد مهاباد و سه مورد میاندوآب مجموع فوتی های استان به ۳۷۴ مورد افزایش یافت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا