اخبار
کد خبر : 10308 ۱۳۹۹/۰۳/۳۰   ۲۰:۱۶:۰۴

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
كشف 532 راس گوسفند قاچاق در پيرانشهر

 

فرمانده انتظامی استان از کشف 532 راس گوسفند قاچاق به ارزش 15میلیارد و 960میلیون ریال در شهرستان پیرانشهر، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگویی اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه دوآب شهرستان پیرانشهر حین گشت زنی موفق شدند3دستگاه تریلیر،2دستگاه وانت سایپا و یک دستگاه کامیون باری به ظن حمل کالای قاچاق را در محورهای مواصلاتی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده 532 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش احشام مکشوفه 15 میلیارد و 960 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این رابطه شش خودرو توقیف و رانندگان تمامی خودروها  دستگیر شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

*۸۳ عامل مرتبط با موادمخدر در مهاباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۸۳ نفر از عاملان مرتبط با مواد مخدر از جمله اعضای شبکه‌های تهیه، توزیع و پخش مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ برزو تجاری در گفتگویی افزود: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی مناطق آلوده به جرم از حیث تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، اجرای طرح ویژه از ابتدای خرداد در دستور کار این انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح با تلاش ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، سه نفر عضو اصلی توزیع مواد مخدر، ۲۵ نفر از اعضای باند خرده فروش و ۵۵ نفر معتاد متجاهر در سطح شهر شناسایی و جمع آوری شدند.

وی اضافه کرد: در این ارتباط همچنین ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر، شش دستگاه خودرو سواری و پنج دستگاه موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شد. 

*بیش از ۵ هزار بطری مواد ضدعفونی احتکار شده در میاندوآب کشف شد

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش ماموران انتظامی پنج هزار و ۲۶۱ بطری مواد ضدعفونی کننده احتکار شده در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسن شیخ‌نژاد در گفتگویی اظهار کرد: برابر گزارش‌های دریافتی مبنی بر اینکه فردی اقدام به احتکار مواد ضدعفونی در داخل شهر کرده است بلافاصله ماموران انتظامی به محل مراجعه و موفق شدند این مقدار مواد ضدعفونی احتکار شده را در انباری کشف کنند.

وی ارزش این میزان مواد ضدعفونی را ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مقام‌های قضایی شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب از شهروندان خواست که هرگونه تخلف در عرضه مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مانند آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا