اخبار
کد خبر : 10302 ۱۳۹۹/۰۳/۳۰   ۱۸:۲۹:۰۷

طی 24 ساعت؛
تعداد 638 نفر در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شدند

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته تعداد 638 نفر بیمار با علایم سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شدند که تعداد 187 نفر به طور قطع به بیماری کرونا مبتلا و 451 نفر مشکوک به کرونا هستند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی خبری اظهار کرد: تعداد 120 نفر از بیماران در بخش آی سی یو بستری هستند که نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته که وضعیت 40 نفر از بیماران وخیم گزارش شده است.

وی تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 138 نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند که 31 نفر آن مربوط به ارومیه، یک نفر اشنویه، 20 نفر بوکان، پنج نفر پیرانشهر، 6 نفر تکاب، 33 نفر خوی، شش نفر سلماس، چهار نفر سردشت، یک نفر شاهین‌دژ، مهاباد 13 نفر، 11 نفر میاندوآب، هفت نفر در نقده بستری هستند.

آقازاده تاکید کرد: میانگین سنی مبتلایان به بیماری کرونا در استان بین 15 تا 54 سال است که بیماران بستری شده در بیمارستان‌ها در وضعیت بد حال قرار دارند و وضعیت استان در حالت قرمز است و توصیه می‌شود مردم هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و خود مراقبتی را جدی بگیرند و به طور حتم از شرکت در مکان‌های پرتجمع پرهیز کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا