Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10294 ۱۳۹۹/۰۳/۲۷   ۱۳:۲۵:۲۰

در جلسه هم اندیشی بررسی شد؛
کمک به مصرف بهینه آب با همکاری مشترک دستگاه‌های اجرایی

 

جلسه هم اندیشی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان در آستانه هفته صرفه جویی در مصرف آب و با هدف مشارکت و همکاری هرچه بیشتر برای صرفه جویی در مصرف آب و گذر از تابستان، برگزار شد.

به گزارش نای قلم، در این جلسه که در محل سالن آموزش شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و با حضور روابط عمومی های جهادکشاورزی، علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، شهرداری ارومیه، آموزش و پرورش، آب منطقه ای، توزیع نیروی برق و ستاد احیای دریاچه ارومیه برگزار شد، سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تشریح وضعیت منابع تامین و تولید آب شرب، بر ضرورت همکاری های همه جانبه برای ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد.

وحید مینایی با اشاره به افزایش مصرف آب نسبت به سال گذشته اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا و توصیه مردم برای شستشوی مکرر دست ها، افزایش چشمگیر مصرف آب را درپی داشته که باید موارد صرفه جویی از سوی مردم مدنظر جدی قرار گیرد.

وی، با توصیه به رعایت موارد صرفه جویی و بستن شیر آب در هنگام شستن دست ها، اضافه کرد: با بستن شیر آب در زمان 20 ثانیه ای توصیه شده برای شستن دستها، علاوه بر رعایت بهداشت فردی و پیشگیری از انتشار و گسترش ویروس کرونا، در مصرف آب نیز صرفه جویی چشمگیری می شود.

در ادامه این جلسه، هریک از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان با اعلام آمادگی برای مشارکت در برنامه های هفته صرفه جویی، راهکارهای مشارکت و همکاری در زمینه ترویج صرفه جویی در مصرف آب را ارائه کردند.

نصب اقلام تبلیغی در مراکز بهداشتی شهری و روستایی، مراکز خدمات روستایی و ادرات جهادکشاورزی، ادارات آموزش و پرورش، بهره گیری از برنامه رادیویی«کندیمیز»، استفاده از بیلبردها و تلویزیون های شهری و اتوبوس ها، پخش پیام های تبلیغی با زبان ساده در روستاها و استفاده از سامانه های پیام کوتاه و فضای مجازی، از جمله مهمترین راهکارهای ارائه شده در ین جلسه برای مشارکت و همکاری در اجرای برنامه های هفته صرفه جویی در آب و ترویج فرهنگ صرفه جویی در بین مردم بود. 

گزارش دیگری حاکیست، مسائل مربوط به حوزه کاری روابط عمومی های امور آب و فاضلاب شهرستان ها و برنامه های پیش بینی شده برای برگزاری هفته صرفه جویی در مصرف آب مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این نشست با تشریح نقش و جایگاه روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمانی، اظهار داشت: روابط عمومی بعنوان چشم و گوش سازمان، حافظ منافع مردم در داخل و مدافع سازمان در خارج از آن است.

مینایی در ادامه با اشاره به آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب، از رابطان روابط عمومی های امور آب و فاضلاب شهرستان ها خواست؛ با اجرای دقیق و موثر برنامه های پیش بینی شده برای این هفته، اطلاع رسانی های لازم از طریق رسانه ها انجام و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا و تشویق مردم برای رعایت بهداشت فردی و شستن مرتب دست ها، باعث افزایش چشمگیر مصرف آب شده است، افزود: هفته صرفه جویی در مصرف آب، فرصت مغتنمی است تا ضمن تشریح وضعیت و محدودیت منابع تامین و تولید آب شرب، راهکارهای لازم برای صرفه جویی در مصرف آب به هنگام شستن دست ها را به مردم یادآور شد.

در ادامه این نشست، هریک از رابطان روابط عمومی های امور آب و فاضلاب شهرستان های آذربایجان غربی، مسائل و مشکلات حوزه فعالیت خود را مطرح و راهکارهای لازم برای رفع آنها تشریح شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا