اخبار
کد خبر : 10289 ۱۳۹۹/۰۳/۲۷   ۱۲:۳۱:۱۶

معاون استاندار:
آذربایجان غربی در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برد

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: استان در وضعیت قرمز به سر می‌برد به طوری که در طول چهار روز گذشته به طور میانگین آمار روزانه فوتی بیش از ۱۰ نفر بوده است.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی در جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی بیماری کرونا، اظهار کرد: سه میدان دواب مجوزدار و ۲۷ مورد بدون مجوز در سطح استان در حال فعالیت هستند.

وی افزود: باید میادین دواب در سطح استان همچنان تعطیل باشند.

مصطفوی با بیان اینکه با همکاری و همراهی و رعایت موارد بهداشتی می‌توان آمار ابتلا و فوت را کاهش داد، خاطرنشان کرد: متأسفانه تاکنون برای این ویروس واکسن، دارو و راه درمانی پیدا نشده است، از این رو انتظار می‌رود چهار مورد مهم بهداشت انفرادی، پرهیز از ترددهای غیرضروری، فاصله گذاری هوشمند و جلوگیری از تجمعات مدنظر عموم قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: همانگونه که مسائل اقتصادی و معیشتی برای مردم اهمیت دارد مباحث بهداشتی و حفظ جان خود و خانواده باید ارزشمند باشد.

وی یادآور شد: برای نظارت فعالیت میادین دواب در سطح استان باید تیم‌های بازرسی و نظارتی تشکیل و پیش از آغاز بکار آنها مطالعات لازم صورت گیرد. همچنین پیشنهاد می‌شود دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان مسئولیت این موضوع را بر عهده گیرد.

مصطفوی همچنین در پایان از متولیان مدیریت این میادین خواست تا باید و نبایدهای رفتاری و بهداشتی در میادین مورد بررسی قرار گیرد تا تصمیمات آینده با توجه به شرایط اتخاذ شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا