Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10277 ۱۳۹۹/۰۳/۲۵   ۱۱:۲۰:۴۰

اخبار کوتاه؛
تمدید اعتبار دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی

 

دفترچه درمانی بیمه شدگان صندوق تمدید اعتبار شد و نیازی به مراجعه افراد به شعب و کارگزاری‌های رسمی سازمان برای تمدید اعتبار آن نیست.

به گزارش نای قلم، بر اساس این اطلاعیه تمامی بیمه شدگان می توانند با وارد کردن کد دستوری #1420*4*از وضعیت اعتبار دفترچه‌های درمانی خود مطلع شوند.

روند تمدید ها برای ۳۶ هزار نفر از روز گذشته آغاز و تا شنبه به پایان می رسد.

گفتنی است؛ با هماهنگی سازمان تامین اجتماعی، اعتبار دفترچه بیمه درمانی برای همه اعضای صندوق اعتباری هنر تا پایان مرداد سال جاری برقرار است و جای نگرانی در این خصوص نیست.

*درخشش ۳ عضو کانون آذربایجان‌غربی در نمایشگاه عروسک "لبخند زمین"

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام آرای هیات داوران، سه عضو این کانون این استان عنوان برگزیده و شایسته تقدیر نمایشگاه گروهی عروسک "لبخند زمین" را کسب کردند.

به گزارش نای قلم، جواد زاهدی اظهار داشت: اعضای داوری این نمایشگاه از بین ۱۷۰ عروسک رسیده از ۲۴ استان، یک عضو کانون آذربایجان‌غربی را به عنوان برگزیده و ۲ عضو دیگر را به عنوان شایسته‌ تقدیر معرفی کردند.

وی ادامه داد: نادیا محمودیان ۱۵ ساله از مرکز شماره ۲ مهاباد عنوان برگزیده، مهران مهرپاک از مرکز شماره یک مهاباد و محراب عبدالله‌زاده از مرکز ماکو عنوان شایسته تقدیر این نمایشگاه را کسب کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: این نمایشگاه با حمایت شورای نظارت بر اسباب‌بازی و مشارکت مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، استودیو عروسک نیلشید، پژوهشگاه صنایع دستی و گردشگری و کرسی سلامت اجتماعی یونسکو، پس از پایان شیوع بیماری کرونا و عادی شدن شرایط جامعه برگزار می‌شود.

*اولین پردیس سینمایی شمال غرب کشور دهه فجر افتتاح می شود

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: اولین پردیس سینمایی شمال غرب کشور دهه فجر امسال افتتاح می شود.

به گزارش نای قلم، احد هوشمند در گفتگویی افزود: اولین و بزرگترین پردیس سینمایی شمال غرب  کشور "پردیس سینما آزادی ارومیه" که بهمن ماه سال گذشته کلنگ زنی شده، دهه فجر امسال افتتاح می شود.

هوشمند با اشاره به اینکه این پردیس دارای ۷سالن مجهز خواهدبود، تصریح کرد: هر سالن  بین ۶۰ تا۷۰ صندلی ظرفیت خواهد داشت.

وی با اشاره به نوسانات ارزی و افزایش قیمت تجهیزات مربوطه یاد آور شد: حداقل اعتبار مورد نیاز برای افتتاح این پروژه ۱۰میلیارد تومان است.

هوشمند اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم این پردیس، وجود سالن سینمای ویژه برای کودکان ونوجوانان خواهد بود که برای نخستین بار در سطح استان و شمال‌غرب کشور در این مکان دایر خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به اینکه هنر وهنرمندان نماد یک ملت هستند، اظهار کرد: باید زیرساخت های هنری استان را توسعه داد تا از این طریق زمینه گرایش جوانان به هنرافزایش یابد.

وی یادآور شد: وجود سالن غذاخوری، فست فود و کافی شاپ از دیگر بخش های این پردیس خواهد بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا