اخبار
کد خبر : 10271 ۱۳۹۹/۰۳/۲۴   ۱۷:۳۱:۳۴

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خبر داد؛
تخصیص اعتبار برای ارتقای توانمندی یگان های حفاظت در آذربایجان غربی

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: بیش از هفت میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای ارتقای توانمندی یگان های حفاظت در سطح استان تخصیص یافته است.

به گزارش نای قلم، هادی قاسمی در گفتگویی اظهار کرد: این اعتبار برای افزایش و تامین نیروهای یگان های گشت و مراقبت در سطح عرصه های ملی آذربایجان غربی هزینه می شود.

وی در ادامه از آمادگی کامل یگان های حفاظت منابع طبیعی آذربایجان غربی برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی در عرصه های ملی خبر داد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به بارش های خوب سال جاری، مراتع استان پوشش گیاهی خوبی دارد، به همین منظور با توجه به پیش رو بودن فصل گرما احتمال آتش سوزی های احتمالی در مراتع پیش بینی می شود و اداره کل منابع طبیعی استان با تمام نیروهای خود آماده مقابله با هر گونه حادثه و یا اتفاق در عرصه های ملی است.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به هماهنگی های انجام شده با فرمانداری ها، شوراها و دهیاران شاهد هیچ آتش سوزی در عرصه های ملی نباشیم.

قاسمی ادامه داد: به غیر از این سازمان های مردم نهاد، تشکل های مردمی و بهره برداران نیز آمادگی دارند تا در موارد لزوم وارد عمل شوند و نیروهای منابع طبیعی را همراهی کنند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب در امر حفاظت و تجهیز یگان های منابع طبیعی، تلاش زیادی داشته ایم که این موضوع همکاری بیش از پیش مسئولان ارشد استانی را می طلبد و امیدواریم با عنایت به حساسیت موضوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع، مسئولان امر در تخصیص اعتبارات لازم برای این بخش همراهی لازم و کافی را مد نظر قرار دهند.

وی همچنین گفت: تلفن 1504 امداد جنگل و مرتع به طور شبانه روزی در خدمت هم استانی ها بوده و می توانند هر گونه آتش سوزی، تخریب و یا تصرف در عرصه های ملی را به این تلفن اطلاع دهند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا