اخبار
کد خبر : 10270 ۱۳۹۹/۰۳/۲۴   ۱۷:۲۲:۳۵

سرپرست منطقه یک امور آب و فاضلاب ارومیه:
مصرف آب در ایام شیوع ویروس کرونا افزایش یافت

 

سرپرست منطقه یک امور آب و فاضلاب ارومیه گفت: مصرف آب در ایام شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است.

به گزارش نای قلم، سیدمهدی عصمت ساعتلو در گفتگویی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و بر اثر توصیه ها برای شستن مرتب دست ها، مردم دچار نوعی وسواس شده که با افزایش مصرف، موجب وارد آمدن فشار برروی تاسیسات و افت فشار آب می شود.

وی با توصیه به مردم برای رعایت مصرف آب در ایام کرونایی، افزود: اگر به هنگام شستن دست ها، شیر آب بسته شود ضمن رعایت بهداشت فردی و تامین سلامتی مردم به میزان قابل توجهی در مصرف آب نیز صرفه جویی می شود.

ساعتلو در ادامه با بیان برخی راهکارهای صرفه حویی در مصرف آب از مردم و مشترکان خواست با رعایت الگوی مصرف، شرکت آب و فاضلاب را در گذر از تابستان و ایام پیک مصرف آب یاری کنند.

سرپرست منطقه یک امور آب و فاضلاب ارومیه ادامه داد: حاکمیت تفکر مصرف صحیح آب، مرهون تلاش بانوان است.

 عصمت، با اشاره به نقش بی بدیل و تاثیرگذار بانوان در مدیریت امور منزل و تربیت فرزندان، اظهار کرد: اگر آموزش های لازم در خصوص استفاده صحیح از آب به کودکان ارائه شود در بازه زمانی کوتاهی به بزرگترین موفقیت ها دست خواهیم یافت.

وی افزود: زنان با ایفای نقش مادرانه و پرورشی، کودکان را براساس نیازهای جامعه برای آب پرورش می دهند که این امر با انتقال به نسل های آینده، صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف آب را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا