اخبار
کد خبر : 10263 ۱۳۹۹/۰۳/۲۳   ۰۹:۲۴:۰۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:
تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی به ۸۲۲۲ نفر رسید

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در آذربایجان‌غربی به هشت هزار و ۲۲۲ نفر افزایش پیدا کرد.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با شناسایی ۲۵۹ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان در مجموع تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان به هشت هزار و ۲۲۲مورد افزایش پیدا کرد.

وی، افزود: تاکنون مجموع تعداد ترخیصی از بیمارستان و بهبودیافتگان این بیماری در استان به چهار هزار و ۷۲۰ نفر افزایش پیدا کرده است و متاسفانه در این مدت ۲۷۰ نفر از هم استانی ها جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در مورد آمار شهرستانی مبتلایان کرونا، عنوان کرد: آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان‌های استان، در ارومیه 2 هزار و ۱۲۷مورد، اشنویه ۱۵۴ مورد، بوکان ۸۹۲ مورد، پلدشت ۴۱ مورد، پیرانشهر ۲۲۱ مورد، تکاب ۱۶۹مورد، چالدران ۱۹ مورد، چایپاره ۷۹ مورد، خوی یک هزار و 391 مورد، سردشت ۱۴۳مورد، سلماس ۵۲۴ مورد، شاهین‌دژ ۱۲۷ مورد، شوط ۴۱ مورد، ماکو ۹۶ مورد، مهاباد یک هزار و 194 مورد، میاندوآب ۸۲۷ مورد، نقده ۱۷۱ مورد گزارش شده است.

آقازاده گفت: با توجه به شرایط افزایشی و روند رو به بالای بیماری هم استانی ها نسبت به رعایت کامل پروتکل‌ها و موارد بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا