Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10245 ۱۳۹۹/۰۳/۲۱   ۱۰:۲۵:۰۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:
آمار مبتلایان کرونا در آذربایجان‌غربی به ۷۶۹۶ نفر رسید

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در آذربایجان‌غربی به هفت هزار و ۶۹۶ نفر افزایش پیدا کرد.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با شناسایی ۲۹۰ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی در مجموع تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان تا روز ۱۹خرداد ماه به هفت هزار و ۶۹۶ مورد افزایش پیدا کرد.

وی، افزود: تا نوزدهم خرداد مجموع تعداد ترخیصی از بیمارستان و بهبودیافتگان این بیماری در استان به چهار هزار و ۵۴۲ نفر افزایش پیدا کرده است و متاسفانه در این مدت ۲۵۷ نفر از هم استانی ها جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان، در مورد آمار شهرستانی مبتلایان کرونا، عنوان کرد: آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان‌های استان، در ارومیه دو هزار و ۲۶ مورد ، اشنویه ۱۴۷ مورد، بوکان ۸۲۹ مورد، پلدشت ۴۱ مورد، پیرانشهر ۲۰۱ مورد ، تکاب ۱۵۴ مورد، چالدران ۱۹ مورد، چایپاره ۷۳مورد، خوی ۱۳۵۸ مورد، سردشت ۱۲۵ مورد، سلماس ۴۸۱ مورد، شاهین‌دژ ۱۲۴ مورد، شوط ۴۰ مورد، ماکو ۹۴ مورد، مهاباد ۱۰۳۸ مورد، میاندوآب ۷۷۵ مورد، نقده ۱۷۱ مورد گزارش شده است.

وی، گفت: با توجه به شرایط افزایشی و روند رو به بالای بیماری، هم استانی ها نسبت به رعایت کامل پروتکل‌ها و موارد بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا