اخبار
کد خبر : 10238 ۱۳۹۹/۰۳/۲۰   ۱۷:۲۸:۵۴

معاون استاندار متذکر شد
بروکراسی های اداری؛ از موانع سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: بروکراسی های اداری یکی از موانع سرمایه‌گذاری در استان است.

به گزارش نای قلم، آیدین رحمانی رضائیه در جلسه بررسی مشکلات زیست محیطی واحدهای صنعتی ارومیه اظهار کرد: جلب نظر مردم، فضا را برای سرمایه گذاری فراهم می‌کند و همین موضوع به جهش تولید کمک می‌کند بنابراین اگر فضای امروز مدیریت نشود سرمایه‌گذاران رضایت نخواهند داشت و نخواهیم توانست سرمایه‌های بیشتری را جذب کنیم.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت فاضلاب واحدهای تولیدی در سطح استان افزود: سلامت عموم در کنار بحث تولید و حمایت از این بخش اهمیت بسیاری دارد، بنابراین برای مدیریت فاضلاب و پساب از تولیدکنندگان حمایت خواهیم کرد.

رحمانی تصریح کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه دولت‌های مستکبر باید با هماهنگی و اتحاد به سمت تولید حرکت کنیم.

وی با تقدیر از سرمایه‌گذاران و ایجاد زیرساخت‌های اشتغال در استان خاطرنشان کرد: زمینه سازی و بسترسازی برای جذب سرمایه‌گذار جدید و ایجاد شرایط مناسب برای ارتقاء تولید نیازمند توجه به زیرساخت‌هاست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تأکید بر زمینه‌سازی و بسترسازی در منطقه برای جذب سرمایه و سرمایه‌گذار گفت: دولت در راستای احقاق جهش تولید و برطرف کردن موانع سرمایه گذاری وظایفی بر عهده دارد که صورت می‌گیرد.

رحمانی افزود: نباید جهش تولید ابزاری برای سوءاستفاده عده‌ای شود از این رو باید مدیریت فاضلاب و پساب کارخانه‌های استان توسط خودشان صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی با بیان این که هیچ پرداخت و تخصیصی از منابع دولتی حتی در صورت توان برای این موضوع در نظر گرفته نمی‌شود، ابراز کرد: در راستای حمایت از تولید و تولیدکننده تسهیلات کم‌درصد در نظر گرفته می‌شود.

وی اظهار داشت: یک هفته به کارخانه‌ها فرصت داده می‌شود تا طرح‌های خود را برای کنترل و هدایت فاضلاب ارائه دهند.

رحمانی همچنین خواستار پیگیری این مهم قبل از ورود دستگاه قضا به مباحث شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا