اخبار
کد خبر : 10220 ۱۳۹۹/۰۳/۱۸   ۰۹:۵۹:۰۷

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان:
مبتلایان کرونا در آذربایجان‌غربی به 6696 نفر افزایش یافت

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به شش هزار و 696 نفر افزایش یافت.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی خبری اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته از 343 نفر در استان آزمایش گرفته شده که جواب آزمایش 94 نفر مثبت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد 94 مورد جدید مبتلا به بیکاری کرونا در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: از 94 نفر بیمار جدید شناسایی شده تعداد 78 نفر از بیماران سرپایی و 16 نفر بیماران بستری در مراکز درمانی استان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته شش بیمار بستری در مراکز درمانی و 135 نفر بیمار سرپایی در استان بهبود یافته‌اند که مجموع بهبود یافتگان از بیماری کرونا در استان به چهار هزار و 213 نفر افزایش پیدا کرده است.

آقازاده با اشاره به بیماران بستری در بخش آی‌سی‌یو کل استان اذعان کرد: تعداد 84 نفر بیمار بستری در این بخش وجود دارد که تعداد 35 نفر مثبت مبتلا به کرونا و 17 نفر منفی و 32 نفر مشکوک به کرونا هستند که وضعیت 49 نفر از این تعداد بیماران وخیم گزارش شده است.

وی اظهار کرد: از مجموع 94 بیمار جدید شناسایی شده تعداد 20 نفر مربوط به ارومیه که 15 نفر از بیماران سرپایی و پنج نفر بستری، پلدشت هشت نفر که هفت نفر سرپایی و یک نفر بستری، چایپاره 2 نفر سرپایی، خوی 41 نفر که 35 نفر سرپایی و شش نفر بستری، سردشت یک نفر بستری، سلماس 19 نفر که 18 نفر بستری و یک نفر بستری، شاهین‌دژ یک نفر سرپایی، مهاباد 2 نفر سرپایی مثبت بودند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به ویروس کرونا و فوتی‌ها بر اثر این بیماری فزاینده است، تاکید کرد: مردم باید بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به طور جدی مراعات کنند تا بتوانیم زنجیره ابتلا به بیماری کرونا را بشکنیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا